וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרה או לא סטרה? עדות סותרת במשפט תקיפת השרה סילמן

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 11:54

עדת הראייה שעלתה לדוכן העדים וטענה שראתה את הנאשמת ירדן מן סוטרת לסילמן. "קלטתי שמשהו לא טוב קורה", טענה. אז, כשסניגוריה של מן הוכיחו בתיעוד כי ברגע העימות הייתה עם גבה למתרחש, הסתייגה העדה לפליאת הנוכחים: "ראיתי את היד מורמת, לא ראיתי את הסטירה"

עשרות מוחים מחוץ למשפט הנאשמת בתקיפת השרה סילמן - שלא הגיעה לדיון/מערכת וואלה

סטרה או לא סטרה? עדות סותרת במשפט תקיפת השרה סילמן: בית המשפט השלום ברחובות דן היום במשפטה של ירדן מן בת ה-52 מרחובות, שהואשמה בין היתר כי סטרה לשרה להגנת הסביבה, כשהשתיים נכחו סמוך לבית קפה בעיר בינואר השנה.

במהלך הדיון, עדת ראייה עלתה לדוכן העדים וטענה שראתה את מן סוטרת לסילמן. "הייתי במכולת, פתאום אני רואה שהגברת פותחת מצלמה ומעלה אותי בשידור חי. ראיתי שהנאשמת סטרה לחברת הכנסת. באותו רגע נלחצתי מהסיטואציה, קלטתי שמשהו לא טוב קורה", סיפרה בדיון.

"כשיצאתי החוצה ראיתי את עידית סילמן אומרת לי: 'תראי איך היא שברה לי את הטלפון'. אמנם לא ראיתי שהוא נפל או נשבר, ראיתי רק שהיא נתנה לה סטירה", הוסיפה. "לא זיהיתי את השרה, היא הלכה כל הזמן עם הראש למטה בזמן שהיא אמרה שהיא מצלמת בשידור חי. היא הראתה לי את הטלפון מנופץ ואמרתי לה מזל שאת בסדר". לדברי העדה, השרה ביקשה שתתן עדות. "אמרתי לה אני אגיד מה שראיתי".

באולם בית המשפט הוצג תיעוד שצילמה סילמן מהאירוע, בו היא נראית הולכת ברחבי הסופר אחרי ירדן מן כאשר המצלמה של הפלאפון מצלמת כשידה מונפת למעלה. סנגוריה של מן הציגו כי העדה לא ראתה את הסטירה, אלא בדיוק הסתובבה.

דיון הוכחות ירדן מן שהואשמה בתקיפת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, בימ"ש שלום רחובות,27 באוקטובר 2024. הודיה רן
דיון הוכחות ירדן מן שהואשמה בתקיפת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, בימ"ש שלום רחובות,27 באוקטובר 2024/הודיה רן

אז, לפליאת הנוכחים, הסתייגה העדה "התקדמתי טיפה וראיתי את המקרה. ראיתי את היד מורמת, לא ראיתי שהטלפון שלה נשבר. לא ראיתי את הסטירה, נבהלתי מהסיטואציה".

הסנגורים של מן, שאלו את העדה מדוע סילמן, כחברת כנסת דאז, הראתה לה את הנייד השבור שלה אם אין להן היכרות מוקדמת. העדה השיבה: "בחור מחנות הבלונים ליד ובחור נוסף מ"קליק מדליק", שאלו אותי האם אני מוכנה לתת עדות וציינו שהם מטעם סילמן. ואז גם הגיעה אליי עידית סילמן וביקשה ממני באופן אישי לתת עדות והסכמתי".

"עידית הראתה לי את הנייד שלה שבור ועניתי לה בהלצה: "המדינה תשלם לך את הטלפון העיקר שאת בסדר, אבל לא ראיתי שהטלפון שלה נפל, ראיתי רק את היד של סילמן מורמת" ושוב טענה: "לא ראיתי את הסטירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפגן התמיכה בירדן מן שהואשמה בתקיפת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, בימ"ש שלום רחובות,27 באוקטובר 2024. הודיה רן
מפגן התמיכה בירדן מן שהואשמה בתקיפת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, בימ"ש שלום רחובות,27 באוקטובר 2024/הודיה רן

השרה עידית סילמן לא הגיעה לדיון בבית המשפט, ופרקליטתה עדכנה כי זאת עקב יום האבל הלאומי ל-7 באוקטובר שחל היום, והתחייבויות קודמות.

מנגד, סנגוריה של מן דרשו מהשופטת להוציא צו נגד השרה: "לא ייתכן שאנשים יכולים לא להתייצב בבית משפט בלי סנקציה, ירדן לא כאן כדי לעשות משפט לעצמה. אני מבקשת צו הבאה לשרה, לא ייתכן שהיא תקבל יחס מיוחד". עם זאת, השופטת קרן וקסלר, סירבה להוציא את הצו.

מחוץ לאולם, עשרות השתתפו במפגן תמיכה במן. בין הקריאות נשמעות סיסמאות כמו: "כולנו ירדן מן, אנחנו איתך" ו"עידית סילמן, פה זה לא איראן, זהו משפט פוליטי". בנוסף, התייחסו המוחים למאבק על שחרור החטופים וצעקו: "בגללך הם נרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully