וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מזעזע בלוד: אישה נרצחה על רקע סכסוך משפחתי, 11 בני משפחה נעצרו

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 21:33

רואיה שעבאן, אם לשלושה, נרצחה בבית משפחתה; זירת הרצח טושטשה בניסיון להסתיר את העקבות. החשד: נורתה בעקבות סכסוך משפחתי מורכב ורומן מחוץ לנישואים. רואיה נכנסה מרצונה לקלט לנשים פעמיים בשנה האחרונה ופנתה למשטרה מספר פעמים בבקשה להגנה

בווידאו:זירת רצח גבר, לוד, 30 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

רואיה שעבאן, בת 24 מלוד ואם לשלושה, נרצחה הערב (שישי) בבית משפחתה בזמן ההכנות לארוחת הערב.

השוטרים שהגיעו לזירת הרצח, גילו כי הזירה זוהמה וחושדים כי היה ניסיון להסתיר ולטשטש ראיות. בין החשדות שהועלו על ידי השוטרים, הזירה הייתה נקייה מכתמי דם וכלי הרצח והתחמושת לא נמצאו.

החשד הוא רצח בעקבות סכסוך משפחתי מורכב. על פי מקורות יודעי דבר, בעבר, רואיה הייתה מעורבת בקשר רומנטי מחוץ לנישואים, מה שהוביל לאיומים על חייה. היא פנתה למשטרה מספר פעמים בבקשה להגנה, ונכנסה מרצונה למקלט לנשים פעמיים בשנה האחרונה. בפעם השלישית, ביקשה רואיה להשתחרר לביתה זאת למרות האיומים על חייה.

רואיה שעבאן שנורתה למוות בלוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רואיה שעבאן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי גורמים במשטרה לא היה מידע קונקרטי על סכנה מיידית לחייה. בעקבות הרצח, 11 מבני המשפחה נעצרו בחשד למעורבות ברצח ושיבוש מהלכי חקירה.

החקירה נמצאת בעיצומה, והמשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות הרצח המזעזע. רצח רואיה שעבאן הוא אירוע טרגי המדגיש את הצורך הדחוף לטפל באלימות במשפחה ובחברה.

לפי עמותת יוזמת אברהם, מתחילת 2024 נרצחו 195 אזרחים מהמגזר הערבי בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 17 נשים, 73 מהקורבנות היו בני פחות מ-30, ו-162 מהם נורו למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully