וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קיבל את מקור פרנסת אמו ודקר אותה בסכין בביתה": פוענח רצח אמל חורי

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 10:12

בנה בן ה-19 של אמל חורי רצח אותה בדקירות סכין, כך עלה בחקירת המשטרה. הרצח התבצע על רקע סכסוך משפחתי, במהלך היום יוגש כתב אישום נגד הצעיר וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים

פקד, גיא פיירברג , רמ"ח תשאול יל"פ כרמל ממחוז חוף/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פענחה את רצח אמל חורי בחיפה שאירע לפני כחודש - כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. מהחקירה עולה כי בנה, תושב חיפה בן 19, דקר אותה למוות בסכין בביתה וזאת על רקע סכסוך משפחתי ממושך ובמרכזו סירוב הבן לקבל את מקור פרנסתה של האם.

חוקרי יל"פ כרמל החלו בפעולות חקירה גלויות וסמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. במהלכן, הצליחו לאסוף ראיות ולחשוף כעבור שעות בודדות מקרות האירוע את זהותו של החשוד. במהלך היום יוגש כתב אישום נגד בן ה-19 וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה עצרה 5 חשודים, ביניהם בני משפחה וחברי ארגון פשע בגין חשד למעורבות ברצח אישה  בנצרת, 16 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
במהלך היום יוגש כתב אישום נגד בן ה-19 וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים./דוברות משטרת ישראל

שלשום, צעיר בן 19 נורה למוות בדלית אל כרמל. חשודים פתחו באש לעבר רכב בו ישבו שני גברים ונמלטו מהמקום. צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה, קבעו את מותו של עמיד חלבי לאחר ופינו לבית החולים פצוע נוסף באורח בינוני.

עמיר והבי, חובש בכיר במד''א שהוזעק למקום סיפר כי ראה את אחד הפצועים שרוע על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה. "במקום הייתה המולה גדולה ובמרכזה שכבו שני פצועים על הקרקע אחד הפצועים היה מחוסר הכרה וללא דופק", שחזר. "התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש. הפצוע השני שנפגע בפלג גופו התחתון היה בהכרה הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו גם אותו לבית החולים תוך המשך הענקת טיפול רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully