וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מעריב: נתניהו מתחזק, מי המפלגה שיורדת מתחת לאחוז החסימה?

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 8:35

הליכוד מתחזקת בשני מנדטים בעוד שהשותפה לגוש, מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', לא עוברת את אחוז החסימה. האופוזיציה תוכל להקים ממשלה עם 65 מנדטים בהנחה שתוקם מפלגה בראשות נפתלי בנט. כל הנתונים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפנייה למזכ"ל האו"ם לפנות את חייל יוניפי"ל מגבול לבנון, 13 באוקטובר 2024/עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

על רקע ההמתנה לתקיפה הישראלית באיראן, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מתחזקת בשני מנדטים ומתייצבת על 25 מנדטים, כך לפי סקר נערך עבור עיתון "מעריב" על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4All.co.il.

המחנה הממלכתי, ישראל ביתנו ועוצמה יהודית מתחזקות כל אחד במנדט בעוד שחדש-תעל נחלשת באחד, רע"מ נשארת יציבה על 5 מנדטים. בחלוקת הגושים מפלגות האופוזיציה מגיעות ל-60 מנדטים בעוד שמפלגות הקואליציה רחוקות הרבה יותר מה-61 ועומדות על 50.

אילו היו מתקיימות היום בחירות לכנסת, למי הייתם מצביעים?
הליכוד - 25 מנדטים
המחנה הממלכתי - 21 מנדטים
ישראל ביתנו - 15 מנדטים
יש עתיד - 14 מנדטים
שס - 10 מנדטים
מפלגת הדמוקרטים - 10 מנדטים
עוצמה יהודית - 8 מנדטים
יהדות התורה - 7 מנדטים
חדש תעל - 5 מנדטים
רעמ - 5 מנדטים

נפתלי בנט בוועידת החינוך של "ישראל היום״. 14 באוגוסט 2024. גדעון מרקוביץ-ישראל היום, אתר רשמי
אם ירוץ, מפלגה בראשותו תהפוך לגדולה ביותר. נפתלי בנט/אתר רשמי, גדעון מרקוביץ-ישראל היום

במידה ונפתלי בנט ירוץ בראש מפלגה בבחירות הבאות הוא מקבל 22 מנדטים והופך למפלגה הגדולה ביותר על חשבון הליכוד שיורדת ל-20. מפלגות האופוזציה הנוכחית (ללא המפלגות הערביות) מצליחות להגיע ל-65 מנדטים ביחד עם מפלגה בראשות בנט ולהקים ממשלה, זאת לעומת 45 מנדטים שהקואליציה מקבלת.

הסקר נערך ב-22-23 באוקטובר והשתתפו בו 500 משיבים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים. טעות הדגימה המרבית עומדת על 4.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully