וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' בהקפות שניות בשדרות: "תבטיחו לי ששנה הבאה כולנו יחד בגוש קטיף"

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 23:31

השר קרא להתיישבות בעזה מול אלפים שחגגו בישיבת ההסדר שבעיר. מלבדו, נכחו באירוע השרה עידית סילמן, חבר הכנסת אבי מעוז, וגם - יושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ

סמוטריץ' בהקפות שניות בשדרות: "תבטיחו לי ששנה הבאה כולנו יחד בגוש קטיף"/ללא קרדיט

"תבטיחו לי ששנה הבאה כולנו יחד בגוש קטיף": כך הפציר שר האוצר באלפים שהשתתפו בחגיגות ההקפות השניות שנערכו בישיבת ההסדר שבשדרות - שנה לאחר הטבח בדרום. מלבד סמוטריץ', שקרא להתיישבות ברצועת עזה, השרה עידית סילמן, חבר הכנסת אבי מעוז - ואיתם, יושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ.

מוקדם יותר היום, תקף סמוטריץ' את ההחלטה שהתקבלה להוציא משלחת ישראלית לשיחות בדוחא, במטרה להתניע מחדש את המו"מ על עסקת חטופים. "המשך העירוב של קטאר במו"מ להשבת החטופים הוא טעות קשה. אני מיצר מאוד על החלטת ראש הממשלה לאשר את נסיעתו של ראש המוסד למו"מ עם קטאר. קטאר היא מדינת אויב שתומכת בחמאס ומגבה את עמדותיו במו"מ ומטרתה היא למנוע מאיתנו להשמיד אותו", טען השר.

בצלאל סמוטריץ' ושלומי הייזלר מנכ"ל משרד האוצר בכנס נדל"ן. 22 במרץ 2023. ניב אהרונסון,
בצלאל סמוטריץ' ושלומי הייזלר מנכ"ל משרד האוצר בכנס נדל"ן. 22 במרץ 2023/ניב אהרונסון

"קטאר מחזיקה את אל-ג'זירה ופוגעת אנושות בתדמיתה של ישראל בעולם ובאמצי מלחמת הקיום שלנו. שום דבר טוב לא יכול לצאת לנו ממערבות שלה ועלינו לדחות זאת מכל וכל. את החטופים נחזיר רק בכניעה של חמאס באמצעות המשך הלחץ הצבאי כפי שלוחמינו הגיבורים עושים כעת בצפון הרצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully