וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החוקרים המרכזיים בתיקי נתניהו פורש מהמשטרה

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 20:49

גל העזיבות במשטרה ממשיך: יואב תלם, שהיה חוקר מרכזי בתיקי האלפים בהם נאשם רה"מ נתניהו הודיע על פרישתו מהמשטרה - כך נודע הערב. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, על פרישתו של תנ"צ יואב תלם מהמשטרה, בתגובה לוואלה: "מאחלים לתת ניצב תלם הצלחה רבה בהמשך דרכו"

בווידאו: בן גביר באירוע נערכים להתיישבות בעזה, עיר הסוכות/ללא

תנ"צ יואב תלם שהיה חוקר מרכזי בתיקי האלפים בהם נאשם רה"מ נתניהו הודיע על פרישתו מהמשטרה - כך נודע הערב (חמישי). השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, על פרישתו של תנ"צ יואב תלם מהמשטרה, בתגובה לוואלה: "מאחלים לתת ניצב תלם הצלחה רבה בהמשך דרכו".

פרישתו של תלם מצטרפת לגל עזיבות בלתי פוסק ממשטרת ישראל, תת ניצב דרור אסרף הודיע חודש שעבר כי גם הוא פורש מתפקידו בדצמבר הקרוב, לאחר 35 שנות שירות. כאמור, זוהי הפרישה הרביעית בצמרת המשטרה מאז מינויו של המפכ"ל דני לוי. בעקבות גל הפרישות המפכ"ל צפוי לערוך סבב מינויים נרחב.

תנ"צ יואב תלם, שהיה בתקופת החקירה ראש זרוע חקירות ביאל"כ, מעיד במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 23 בינואר 2023. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
תנ"צ יואב תלם, שהיה בתקופת החקירה ראש זרוע חקירות ביאל"כ, מעיד במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 23 בינואר 2023/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

כזכור, מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, הודיע על פרישתו מתפקידו בתום שנתיים בלבד. תחאוכה, בן 56 מכפר כמא, שירת במשטרת ישראל משנת 1989.

גם ניצב יגאל בן שלום הודיע על פרישתו בעקבות מינויו של לוי, תת ניצב אסרף היה פקודו של בן שלום. אולם, בהודעת המשטרה על פרישתו של ניצב בן שלום נאמר כי עזיבתו אינה קשורה למינוי הטרי של המפכ"ל, המקורב לשר לביטחון הפנים איתמר בן גביר.

באופן טבעי, ובהתאם למסורת הארגונית, עם מינוי מפכ"ל חדש, גם סגל הפיקוד הבכיר מתעצב מחדש, כאשר חלק גדול מהסגל הקיים מודיע על פרישתו מהתפקיד, חלקם לאחר שלא מונו לתפקיד הנחשק - מפכ"ל המשטרה - וחלקם מתוך הבנה שלא יקודמו עוד בסולם הדרגות ובהיררכיה הארגונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully