וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ: חשוד פרץ לשגרירות ישראל בקוריאה; אזהרת המסע החמורה בסרי לנקה - עדיין תקפה

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 18:41

אלמוני חדר למתחם הכניסה בשגרירות שבבירה סיאול - והיה ריק מאדם בשל חופשת החג. מהשלטונות המקומיים נמסר כי פתחו בחקירת האירוע ומאמצי המצוד אחר החשוד - שטרם נתפס. בד בבד, גורם ביטחוני חידד כי הסכנה לישראלים בסרי לנקה עדיין נשקפת: "

ביקור שר-הפנים הסרבי וסגן-רה"מ, רה"מ-לשעבר איוויצה דאצ'יץ'; בבית-החולים אליו פונה השוטר שנפצע בפיגוע מול שגרירות ישראל בבלגרד./27 א'

חשוד פרץ למתחם הכניסה של שגרירות ישראל בבירת קוריאה הדרומית סיאול וגרם נזק לרכוש, כך נמסר היום (חמישי) ממשרד החוץ. האירוע הסתיים ללא נפגעים - מאחר והשגרירות הייתה ריקה מאדם בשל חופשת החג.

מהשלטונות המקומיים נמסר כי הנושא בטיפול וכי הם נמצאים בקשר הדוק עם הנציגות המקומית בחקירת האירוע והמצוד אחר הפורץ - שטרם נתפס.

הזריחה הראשונה של 2024 בסאול, קוריאה הדרומית. רויטרס
מהשלטונות הקוריאנים נמסר כי הנושא בטיפול ונפתחה חקירה. בירת קוריאה הדרומית סיאול/רויטרס

בד בבד, משטרת סרי לנקה מסרה היום כי שני אנשים נעצרו על ידי אגף חקירות הטרור בחשד כי תכננו לתקוף אזרחים ישראלים בסרי לנקה. האבטחה תוגברה באתר הגלישה הפופולרי ארוגם ביי בחוף המזרחי, בעקבות דיווחים על תקיפה אפשרית נגד תיירים זרים, במיוחד ישראלים.

בעקבות הפרסום על המעצרים, גורם ביטחוני חידד כי למרות הפרסומים על מעצרים, האיום עדיין עומד בעינו - אזהרת המסע עדיין 4 (הגבוהה ביותר) והקריאה היא לצאת מאזור החופים במיידי. "כשיסתיים האירוע, נעדכן", נמסר.

משטרת סרי לנקה מסרה היום כי שני אנשים נעצרו על ידי אגף חקירות הטרור בחשד כי תכננו לתקוף אזרחים ישראלים בסרי לנקה. האבטחה תוגברה באתר הגלישה הפופולרי ארוגם ביי בחוף המזרחי, בעקבות דיווחים על תקיפה אפשרית נגד תיירים זרים, במיוחד ישראלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קולומבו, סרי לנקה. ShutterStock
סרי לנקה/ShutterStock

סוכנויות הביון ההודיות הודיעו לכוחות הביטחון של סרי לנקה כי קיימת תוכנית לתקוף את הישראלים השוהים באזור ארוגם ביי בין התאריכים 19-23 באוקטובר, כפי שדיווחו שני אנשים מסרי לנקה מוכנים לבצע את הפיגוע, אחד מהם מעיראק. צוותי החקירה גילו כי אחד האנשים שעומדים מאחורי תוכנית התקיפה הוא אדם שנעצר בקולומבו לפני זמן מה בשל אישום בינלאומי לסחר בסמים. עוד דווח כי ניתנו להם כ-50 אלף רופי עבור התקיפה.

"יש מידע על תקיפה אפשרית נגד ישראלים בבניין שבו הם שוהים", צוטט דובר המשטרה, וכתוצאה מכך, המטה לביטחון לאומי פרסם אזהרה חמורה לאזרחים ישראלים לעזוב את אזורי התיירות הפופולריים בדרום סרי לנקה לאלתר, תוך ייעוץ לישראלים לנקוט באמצעי זהירות, כגון הסתרת סממנים יהודים והימנעות ממפגשים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully