וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק בכוכב יאיר: "פתאום ראינו אש גדולה וברחנו. לא יודעים מה מצב הבית שלנו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 17:28

שריפת ענק פרצה סמוך ליישוב כוכב יאיר שבאזור השרון ופגעה ב-3 בתים. צוותי הכיבוי השיגו שליטה על האש. אזרחים רבים פונו מהבתים: "עלו לנו סרטים רעים בראש, בכיוון מזרח של היישוב זה הצד הפלסטיני, למזלנו הוציאו אותנו בזמן מהבית"

בווידאו: שריפה בכוכב יאיר/כבאות והצלה

שריפה ענקית פרצה היום (חמישי) בכוכב יאיר בסמוך לקו הבתים ברחוב כרכום. 14 צוותים ממחוז מרכז בסיוע מחוזות נוספים פועלים בשריפת חורש שהתפתחה למימדים גדולים מאוד ולכדה 3 בתים. הלוחמים פרוסים על פני 8 רחובות ונלחמים באש ובלהבות כדי להגן על הבתים הסמוכים.

במקום עובדים מהאוויר גם 6 מטוסים בניסיון לסייע לעבודת השטח. האזרחים פונו מן הישוב, מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם במקום האירוע. הצוותים בשטח נלחמים לעצירת התפשטות הבעירה למבנים נוספים, רביעיית מטוסים הוזנקה למקום ובנוסף 8 צוותים נוספים בדרך.

שריפה כוכב יאיר. דוברות משטרת ישראל
רביעיית מטוסים הוזנקה למקום. שריפה בכוכב יאיר/דוברות משטרת ישראל
שריפה כוכב יאיר. דוברות משטרת ישראל
הצוותים בשטח נלחמים לעצירת התפשטות הבעירה. שריפה בכוכב יאיר/דוברות משטרת ישראל
שירפה בכוכב יאיר. כבאות והצלה, אתר רשמי
"לא יודעת באיזה מצב הבית שלנו כרגע, הילדים שלי נורא מבוהלים". תושבת היישוב שפונתה/אתר רשמי, כבאות והצלה

"לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה", נמסר מדוברות כבאות והצלה. "נפגעו 3 בתים, הגורם לשריפה עדיין בחקירה". עם זאת, סיבת הדליקה טרם ידועה בשלב זה.

"אני גרה באזור שכונת הפרחים במרחק לא גדול מהיער, פתאום ראינו אש גדולה וחשבנו בהתחלה שזו תקיפה או משהו רע שקורה", סיפרה לוואלה אילנית בן צור, שפונתה עם משפחתה מביתה. "עלו לנו סרטים רעים בראש כי בכיוון מזרח של היישוב זה הצד הפלסטיני, למזלנו הוציאו אותנו בזמן מהבית וכרגע עוד אסור לנו לחזור, לא יודעת באיזה מצב הבית שלנו כרגע, הילדים שלי נורא מבוהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully