וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מרדכי, שמואל, שלמה, שובאל וגיא נפלו בקרבות בדרום לבנון

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 22:14

הלוחמים שנפלו הם רס"ב במיל' מרדכי חיים אמויאל, בן 42 מלוד, רס"ם במיל' שמואל הררי בן 35 מצפת, רס"ר במיל' שלמה אביעד ניימן בן 31 ממצפה יריחו, רס"ל במיל' שובאל בן-נתן בן 22 מרחלים ורס"ל גיא בן הרוש, בן 23 מפרדס חנה-כרכור

השמדת תשתית תת-קרקעית בדרום לבנון/דובר צה"ל

הלוחמים שנפלו הם רס"ב במיל' מרדכי חיים אמויאל, בן 42 מלוד, רס"ם במיל' שמואל הררי בן 35 מצפת, רס"ר במיל' שלמה אביעד ניימן בן 31 ממצפה יריחו ורס"ל במיל' שובאל בן-נתן בן 22 מרחלים. באירוע בו נפלו נפצעו באורח קשה קצין לוחם במילואים ושני לוחמים במילואים.

כוח חי"ר מצוות קרב חטיבתי משוריין 205 מאוגדת מילואים 146, נע בפאתי כפר לבנוני סמוך לאזור סבוך מבוצר. תוך כדי הסריקות אחרי תשתיות טרור הופתע הכוח מהשלכת רימונים על ידי מחבלים שיצאו מפיר תת קרקעי. הכוח השיב באש.

במקום התפתחו חילופי אש מהם נהרגו 4 לוחמים ושישה נפצעו ביניהם שלושה באורח קשה ושלושה באורח קל. כלל הפצועים פונו לבתי החולים במסוקים וכלי רכב. כמוכן, בעקבות האירוע ביצע צה"ל ירי ארטילרי על המרחב במטרה לפגוע במחבלים שניסו להימלט מהמרחב. הלחימה באזור נמשכת.

באירוע אחר נפל רס"ל גיא בן הרוש, בן 23 מפרדס חנה-כרכור, מפקד בפלגת תקיפה ביחידת עוקץ, חטיבת המרום, נפל בקרב בדרום לבנון.

שלמה אביעד ניימן, ממצפה יריחו, לוחם בגדוד 222, חטיבת כרמלי. נפל בקרב בדרום לבנון, בן 31 בנופלו. דובר צה"ל
"בבקשה תתן לי כוח כי אני לא יודעת איך ממשיכים". שיר, אלמנתו של אביעד/דובר צה"ל

"היום לפני שנה יצאת למלחמה הזו והיום בכאב שאין לו סוף אנחנו נפרדים ממך", כתבה אשתו שיר. "אביעד שלי נהרג בקרב בדרום לבנון. זכיתי לחיות לצידך 13 שנים מאושרות. בבקשה תתן לי כוח כי אני לא יודעת איך ממשיכים".

"סיעת עוצמה יהודית מרכינה ראש עם היוודע הבשורה הקשה על נפילתו של רכז ופעיל המפלגה אביעד ניימן הי"ד", נכתב בהודעת המפלגה. "אביעד היה מסור בכל ליבו לעם ישראל, ניהל לנו ביד רמה את מערכת הבחירות ונפילתו היא אבידה קשה לנו ולכל עם ישראל. משפחת עוצמה יהודית משתתפת בצערה הכבד של משפחת ניימן וצער שאר משפחות הנופלים הגיבורים. הי"ד".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
מרדכי חיים אמויאל, מלוד, לוחם בגדוד 222, חטיבת כרמלי נפל בקרב בדרום לבנון, בן 42 בנופלו. דובר צה"ל
"הייתה לו נתינה אינסופית לכולם, הוא היה אבא טוב לילדים". רינה, אלמנתו של מרדכי/דובר צה"ל

רינה אמויאל, אשתו של מרדכי אמויאל ז"ל שנהרג בקרב בלבנון אמרה לוואלה: "הכל עוד ממש טרי, אני לא מצליחה לעכל. אני יכולה לומר שמרדכי היה בן אדם מדהים, הייתה לו נתינה אינסופית לכולם, הוא היה אבא ובעל טוב לילדים ואיש משפחה אהוב".

"אני בהלם מהרגע שהודיעו, מרדכי נלחם תקופה ארוכה", אמר אהוד נהיר חברו של מרדכי אמויאל. "יחד איתו נפצע עוד בחור מהקהילה שלנו. מרדכי היה אדם מדהים ושקט שתמיד היה נכון לעזור לכל אחד, כל פעם שהייתי צריך משהו הוא היה הראשון שנרתם לעזור, אבדה גדולה".

שמואל הררי, מצפת, מפקד כיתה בגדוד 222, חטיבת כרמלי. נפל בקרב בדרום לבנון, בן 35 בנופלו.. דובר צה"ל
רס״ם במיל' שמואל הררי/דובר צה"ל
שובאל בן נתן, מרחלים, לוחם בגדוד 222, חטיבת כרמלי. נפל בקרב בדרום לבנון. דובר צה"ל
רס״ל במיל' שובאל בן-נתן/דובר צה"ל
גיא בן-הרוש, מפרדס חנה-כרכור,  נפל בקרב בדרום לבנון, בן 23 בנופלו.. דובר צה"ל
רס"ל גיא בן הרוש/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully