וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהגה שלנו עלובה": בנט קורא להקמת ועדת חקירה ממלכתית ל-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 18:18

ראש הממשלה לשעבר קרא להקמת ועדת החקירה בפוסט שכתב לרגל שמחת תורה, שנה מהטבח ביישובי הדרום. "אנחנו חייבים ללמוד ולחקור את עצמנו בצורה הכי כנה ואמיתית, זאת רק באמצעות ועדה ממלכתית, כדי שמחדל נוראי כזה לא יקרה שוב", הפציר. "אז נוכל להתחיל במסע לשיקום המדינה"

רה"מ לשעבר בנט: להחליף את ההנהגה/כנס ישראל היום

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט קורא להקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת מחדל ה-7 באוקטובר. בפוסט לציון שנה לטבח שמחת תורה בנט שיחזר את חוויותיו מה7 באוקטובר.

"אנחנו חייבים ללמוד ולחקור את עצמנו בצורה הכי כנה ואמיתית, זאת רק באמצעות וועדת חקירה ממלכתית, כדי שמחדל נוראי כזה לא יקרה שוב. באותו היום גילינו שאנחנו עם של אריות, אך גם ראינו כמה עלובה ההנהגה שלנו. חייבים כבר להביא הביתה את 101 החטופים שלנו, ולהשיב את מפוני הצפון והדרום לבתיהם בביטחה. ואז נוכל להתחיל במסע לשיקום המדינה שלנו", כתב בנט.

ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022/פול, אלכס קולומויסקי

לפני כחודש, בראיון ל"בילד" הגרמני מתח בנט ביקורת על ההנהגה הישראלית ואמר: "אני חושב שכשיש אומה במלחמה, המנהיגים צריכים לעשות מה טוב לישראל ושלא יהיו שיקולים פוליטיים או אינטרסים אישיים שינחו אותם". אמר. הוא הוסיף "אני מקווה שמנהיגי ישראל יזכרו מדוע הם שם - כדי להגן על ישראל, ולא למען האינטרסים האישיים".

מאז תחילת המלחמה מתח בנט כמה פעמים על קברניטי המדינה. בחודש אוגוסט אמר: "אנחנו צריכים שינוי, ההנהגה לא טובה. עובדה. הנהגה לא טובה ערכית, שלעיתים קרובות שמה את טובתה האישית מעל טובת המדינה, את טובת הסקטור מעל טובת המדינה, או שבקנאות מתעלמת מהעולם וצועקת 'נפציץ פה ונטיל פצצת אטום על עזה'. מתנהלים בצורה ילדותית ובלתי אחראית".

עוד אמר בנט: ''זה כמו חברה עסקית, אם יש לה יסודות טובים אבל ההנהלה גרועה, מחליפים הנהלה. חייבים להחליף את המנהיגות בישראל, גם את המנהיגות הפוליטית וגם את המנהיגות הביטחונית''.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully