וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכי הטרור מעזה חושפים: 6 עיתונאי אל ג'זירה הם טרוריסטים של חמאס וגא"פ

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 18:07

מסמכים שאיתר צה"ל ברצועה, הכוללים תמונות וטבלאות, מוכיחים את השתייכותם של העיתונאים לארגוני הטרור. אחד מהעיתונאים הותקף לפני כמה חודשים על ידי צה"ל ונפצע. המסמכים מחזקים את ההוכחה לכך שהוא עסק בטרור, למרות ההתנערות של אל ג'זירה

בווידאו: פעילות כוחות צה"ל נגד תשתית חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל חשף המיום מסמכים שאותרו ברצועת עזה, ומעידים על השתייכותם של שישה עיתונאים בערוץ אל ג'זירה לחמאס ולג'יהאד האסלאמי. השישה הם אנס אלשריף, עלאא' סלאממה, חסאם שבאת, אשרף אלסראג', איסמעאיל אבו עמר וטלאל אלערוקי.

אבו עמר הותקף לפני כמה חודשים על ידי צה"ל ונפצע. מצה"ל נמסר שהמסמכים מהווים חיזוק לכך שהוא עסק בטרור, למרות ההתנערות של רשת אל ג'זירה. במסמכים כלולות טבלאות של כוח אדם, רשימות קורסים להכשרה לטרור, ספרי טלפונים ומסמכי משכורות, המעידים שהחשודים הם פעילים של הארגונים בעזה.

שישה עיתונאי אל-ג'זירה נחשפו כפעילי טרור. 23 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
שישה עיתונאי אל-ג'זירה נחשפו כפעילי טרור. 23 באוקטובר 2024/דובר צה"ל
שישה עיתונאי אל-ג'זירה נחשפו כפעילי טרור. 23 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
שישה עיתונאי אל-ג'זירה נחשפו כפעילי טרור. 23 באוקטובר 2024/דובר צה"ל

בצה"ל אומרים שהעיתונאים שנחשפו בתור פעילים בזרוע הצבאית של חמאס מהווים את חוד החנית של הפצת מסרי התעמולה של הארגון, במסגרת עבודתם באל ג'זירה, בפרט בצפון רצועת עזה.

במקביל מסר דובר צה"ל שמטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מוקדם יותר היום באופן ממוקד מחבלי חמאס שפעלו במתחם פיקוד ושליטה שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית הספר אלזהראא' במרחב העיר עזה. מתחם הפיקוד והשליטה שימש את חמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור. לפני התקיפה ננקטו צעדים רבים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully