וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שניים מהנאשמים בפרשת הריגול: "כל החברים שלהם יהודים, הכל עלילות שווא"

מערכת וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 18:33

בעת הארכת מעצרם של הנאשמים מבית צפאפא בריגול לטובת איראן טענה האם שבניה "בחיים לא עשו משהו לא טוב, עשו עוול לילדים האלה", וספרה על הקשרים הטובים בינם לבין חבריהם היהודים ש"משחקים כדורסל איתם ביחד תמיד ובאים אלינו לאכול"

אימא של שניים מהחשודים בריגול האיראני/רוני כנפו

הבוקר (רביעי), בעת הארכת מעצרם של החשודים מבית צפאפא בפרשת הריגול לטובת איראן, טענה אמם של שניים מהנאשמים שהם וחבריו חפים מפשע. "הם רק ילדים", אמרה האם, "כל החברים שלהם יהודים, משחקים כדורסל איתם ביחד תמיד".

לדבריה "חברים שלהם באים אלינו לאכול, אוכלים ביחד. בחיים לא עשו משהו לא טוב. בחיים שלהם. הכל עלילות שווא. עשו עוול לילדים האלה, לכולם".

אחד מכלי הרכב אותם הציתו חלק מהמחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן,באזור עין כרם 

.. דוברות משטרת ישראל
אחד מכלי הרכב אותם הציתו חלק מהמחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן,באזור עין כרם ./דוברות משטרת ישראל

במסגרת הפרשה הוגשו הבוקר כתבי אישום נגד שבעה חשודים, שגילאיהם 19-23. הם נאשמים בכוונה לחסל מדען גרעין ישראלי, ובעבירות של סיוע לאויב בזמן מלחמה ומסירת ידיעות לאויב. הפרקליטות ביקשה לעצור אותם עד תום ההליכים ובית המשפט קיבל את הבקשה. הדיון הבא בעניינם יתקיים ב-31 בחודש. הנאשמים הם ראמי עליאן, עבד אל רחמאן עליאן, מוחמד חטיב, ממדוח חדר, עומרי אבו חמידה, מחמוד חדר ומוחמד טהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הסנגורים של החשודים בריגול לטובת איראן. 23 באוקטובר 2024. רוני כנפו
הסנגורים של החשודים בריגול לטובת איראן. 23 באוקטובר 2024/רוני כנפו

על פי כתב האישום, במהלך חודש ספטמבר האחרון הופעל הנאשם המרכזי, ראמי עליאן, על ידי סוכן איראני באמצעות הטלגרם וביצע עבורו משימות שונות, בעצמו ובשיתוף אחרים. במסגרת הקשר ביניהם, הורה הסוכן האיראני לנאשם עליאן לאסוף מידע על מדען גרעין ישראלי לצורך חיסולו שלו ושל בני משפחתו. כמו כן, הורה הסוכן האיראני לעליאן לצלם את מכון ויצמן למדע ברחובות, שם התגוררו המדען ובני משפחתו. הנאשם נעזר בחלק מהנאשמים לביצוע המשימה, אך משנתקלו בעמדת הביטחון במכון ויצמן - צילמו רק את הכניסה. לטובת קידום משימת החיסול רכש עליאן נשק לביצוע החיסול.

כתב האישום מפרט שורה של פעולות נוספות שביצעו הנאשמים: הצתת כלי רכב בשכונת עין כרם בירושלים, ניסיונות להשגת אמצעי לחימה, כולל נשק חם ורימונים, תכנון לפגוע בכוחות הביטחון ותליית שלטים להחזרת החטופים. זאת, בתמורה לתשלום באמצעות מטבעות דיגיטליים שאותם המיר עליאן לכסף מזומן בסך של כ-26 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully