וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשמור על המשפחה מלמעלה": רס"ן אבירם חריב, בן 42 מהיישוב דולב שבבנימין, נפל בקרב

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 23:43

אבירם, רב אולפנת דולב וסמג"ד במילואים, הותיר אחריו את אשתו איילת ושישה ילדים. הוא החלל השביעי במלחמה של ישיבת ההסדר עתניאל. ראש המועצה האזורית בנימין: "עם ישראל איבד מחנך דגול, שלקח את הערכים שאליהם חינך אל שדה הקרב"

פעילות כוחות צה"ל בדרום לבנון/מעריב

קצין המילואים רב סרן הרב אבירם חריב, תושב היישוב דולב בבנימין, נפל בקרב בלבנון, כך התיר צה''ל הערב (שלישי) לפרסום. הרב אבירם, בן 42 היה רב אולפנת דולב וסמג"ד במילואים, הותיר אחריו את אשתו איילת, ושישה ילדים. חריב הוא החלל השביעי במלחמה של ישיבת ההסדר עתניאל.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד לו: "עם ישראל איבד מחנך דגול שלקח את הערכים אליהם חינך אל שדה הקרב. איש ספרא וסייפא. אנחנו מחבקים את הרעיה היקרה איילת ואת ששת הילדים האהובים. הרב אבירם משאיר אותנו עם חלל גדול ועם צוואה גדולה - להמשיך אל הניצחון לתקומת עם ישראל".

קצין המילואים רב סרן הרב אבירם חריב נפל בקרבות בלבנון. באדיבות המשפחה
קצין המילואים רב סרן הרב אבירם חריב נפל בקרבות בלבנון/באדיבות המשפחה

יאיר שטבון, ראש עיריית אריאל, התייחס לאופי האדיב של אבירם, שלמד "שנה מעליי בתיכון בנתניה, תמיד חיובי, חייכן, מוסיף טוב. העובדה שאב ל6 ילדים בן 43 שפטור מצה"ל נלחם בגבורה בלבנון מעידה על אישיותך הגדולה. עם ישראל מנצח אבל גם משלם מחירים גבוהים מדי".

חברו של אבירם, הרב יוני רוזנצוויג, סיפר כי הוא היה "איש חכם, מצחיק, מבין עניין, שעינו תמיד נשואה אל הזולת. איך לעזור, איך לסייע. בלי טיפת אגו, רק לעשות את הדבר הנכון. יחד עם קבוצה חלוצית של רבנים, האמנת בי כשעוד אף אחד לא הכיר אותנו. נעמתי לי מאוד, הרב אבירם, ולבי נשבר בקרבי על לכתך מעמנו. היה נא מליץ יושר עלינו. שמור על משפחתך מלמעלה. אבינו מלכנו, רפא שברון לבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully