וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל בשמיים: כטב"ם חיזבאללה חדר לישראל - ושוטט כמעט שעה באין מפריע

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 20:11

מיליוני ישראלים במקלטים: כלי טיס עוין שחדר מצפון גרם להפעלת אזעקות בלתי פוסקות בחיפה, בקריות, בעמקים וסמוך לזכרון יעקב. מטוסי קרב ומסוקים טסו מעל קיסריה וחדרה במטרה להפילו, ורק אחרי קרוב לשעה הודיע צה"ל: "הכטב"ם ככל הנראה נפל בשטח פתוח. האירוע הסתיים"

חשש לחדירת כלי טיס עוין בצפון/על פי סעיף

מרדף אווירי של כמעט שעה נמשך הערב (שלישי) בעקבות חדירת כטב''ם של חיזבאללה שחדר משטח לבנון אל עבר ישראל ויורט על ידי צה''ל, זמן ממושך לאחר ששהה בשמי הארץ באין מפריע. בעקבות חדירת כלי הטיס, מעל מיליון אזרחים נכנסו למקלטים עם הפעלת ההתרעות באזורים נרחבים מאוד בצפון הארץ. הכטב''ם החל את דרכו מגבול הצפון דרך הגליל העליון ועשה את הדרך הארוכה עד אזור חיפה, הקריות, העמקים ואף סמוך לזכרון יעקב ופרדס חנה.

כטב"מ בנהריה . 6 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כטב''ם בשמי ישראל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מדובר צה"ל נמסר כי כלי הטיס היה במעקב של חייל האוויר וכי נפל ככל הנראה בשטח פתוח. "לפני כשעה זוהה כלי טיס בלתי מאויש במרחב ראש הנקרה, הכלי עשה את דרכו לכיוון מרחב יקנעם והיה תחת מעקב חיל האוויר. התרעות באזורים נוספים הופעלו על פי מדיניות התרעות לאור המסלול החזוי וזאת לאור הרצון להבטיח את ביטחונם של האזרחים. פיקוד העורף הודיע על סיום האירוע. נמשך מאמץ לאיתור כלי הטיס, שככל הנראה נפל בשטח פתוח".

בתוך כך, פיקוד העורף הוסיף כי אין דיווחים על נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully