וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: אנחנו אחראים לשיגור הכטב"ם לעבר מעון נתניהו

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 14:42

לקחו אחריות ואיימו בחטיפת חיילים: בחיזבאללה מודים כי ישראל שבתה מאנשיהם ואומרים כי הארגון ינסה לחטוף חיילי צה"ל על מנת להביא לשחרורם. עוד הדגישו כי הם האחראים הבלעדיים לשיגור הכטב"ם לעבר ביתו של ראש הממשלה בקיסרה

בווידאו: הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו על חיסולו של סינוואר/דוברות ראש הממשלה

בחיזבאללה הדגישו כי הם האחראים הבלעדיים לשיגור הכטב"ם לעבר ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בקיסריה, זאת אחרי שבישראל היו מי שהטילו את האשמה על איראן. גם בטהראן הכחישו כי היה להם קשר לתקיפה ואמרו כי היא בוצעה בידי חיזבאללה.

הדברים נאמרו על ידי אחראי התקשורת בארגון, שגם הודה שישראל שבתה אנשי חיזבאללה. עוד הוא אמר שהארגון ינסה לחטוף חיילים כדי להביא לשחרורם.

בבוקר שבת, פגע כטב"ם ששוגר מלבנון ישירות בבית בקיסריה, מבלי שהופעלו התרעות. כשעתיים לאחר הפגיעה, לשכת ראש הממשלה אישרה כי הכטב"ם שוגר לעבר מעונו של ראש הממשלה, והוסיפה כי הוא ורעייתו לא נכחו במקום.

הצהרת בנימין נתניהו לאחר חיסול סינוואר. דוברות ראש הממשלה, צילום מסך
הצהרת בנימין נתניהו לאחר חיסול סינוואר/צילום מסך, דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לניסיון הפגיעה בביתו: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות".

עוד הוסיף: "אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע - כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד. נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה ונשיב את תושבינו בצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully