וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס אופנוען, נמלט מהזירה, שרף את הרכב, שיקר לחוקרים - ונתפס

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 13:41

לאחר שפגע ברוכב אופנוע סמוך ליערות מנשה, החשוד הפקיר את הפצוע בזירה, נמלט ממנה וניסה להטעות את החוקרים. כתב האישום מייחס לחשוד, תושב אום אל פחם בן 47, עבירות של הפקרה, חבלה חמורה, שיבוש ומסירת ידיעה כוזבת. פקד במשטרה: "תאונה קשה שהסתיימה בצורה מיותרת"

תיעוד מזירת האירוע/תיעוד מבצעי מד"א

לפני מספר שבועות, באחרי הצהריים של יום שישי ה-4 באוקטובר, התקבל דיווח במשטרה על תאונת דרכים קשה סמוך ליערות מנשה. רוכב אופנוע, בן 61 מטבעון, נפצע באורך קשה לאחר שפגע בו רכב והוא פונה לבית החולים. נהג הרכב נמלט מהזירה. בוחני תאונות הדרכים במרחב העמקים הגיעו לזירת התאונה והחלו בחקירת האירוע, שהתגלה כמורכב וחמור במיוחד. היום (שלישי) הוגש כתב האישום נגד החשוד.

מחומרי החקירה עלה כי הנהג פנה ברכבו הפרטי מכביש עפר, תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף כפול. הוא חסם את דרכו של רוכב האופנוע, וכתוצאה מכך הועף הרוכב לשול הדרך בעוד האופנוע נתקע בגג רכבו של הנאשם. מיד לאחר ההתנגשות, הזיז הנאשם יחד עם חבר שהיה איתו את האופנוע ואת הפצוע לצד, ופינה את הדרך לחבר שלישי שהיה במקום להמלט עם הרכב של החשוד. אף אחד מהם לא הגיש עזרה לפצוע או דיווח על התאונה למשטרה או לגורמי העזרה הראשונה. בהמשך, הנאשם וחברו נכנסו לרכבה של אישה שעברה במקום, וביקשו ממנה שתפנה אותם לקבל טיפול רפואי.

על פי כתב האישום, באותו הערב התקשר הנאשם למשטרת ישראל ודיווח כי רכבו נגנב, על מנת לשבש את חקירת התאונה ולהעלים ראיות למעורבותו.

כתב אישום נגד תושב אום אל פחם על תאונת פגע וברח וניסיון לשיבוש. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה. החשוד וחבריו הפקירו את הפצוע/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
נהג מאום אל פחם שרף את רכבו כדי להעלים ראיות למעורבותו בתאונת דרכים. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
הצתת הרכב של החשוד. ניסיון שיבוש?/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

במהלך החקירה, נודעה זהותו של החשוד אשר נעצר ביום שלמחרת באום אל פחם. הרכב בו נהג אותר שרוף. בתום חקירה בת שבועיים, במהלכם שהה במעצר, הוגש היום כתב אישום נגד החשוד, תושב אום אל פחם בן 47, בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, חבלה חמורה, שיבוש הליכי חקירה, מסירת ידיעה כוזבת ועבירות נוספות.

פקד גדי פינגרוט, ראש מדור תאונות הדרכים במרחב העמקים, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה שהסתיימה בצורה מיותרת ובשורה ארוכה של עבירות פליליות חמורות אשר נועדו לשבש, להעלים ראיות ובעיקר- להרחיק את החשוד מהאירוע ואת המשטרה מהאמת. בוחני התנועה של מחוז צפון עבדו ימים כלילות ולמרות כל הקשיים והמכשולים שבדרך אספו כל פיסת ראייה אשר הובילו בסופו של דבר לכתב האישום החמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully