וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני משפחה נרצחו מירי בכפר קאסם, אחד נפצע באורח אנוש

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 4:31

הרקע מסתמן כפלילי בשל סכסוך בין חמולות, שוטרים סורקים אחר חשודים ואוספים ממצאים בזירה. מפקד מחוז מרכז הדגיש בהערכת המצב כי מדובר באירוע חמור ביותר של פגיעה באזרחים חפים מפשע: "יש לפעול בכל האמצעים נגד כל הרבדים של אותן משפחות - הן בגזרת השרון והן בשפלה"

רגע פיצוץ רכב רמלה/27א'

שני צעירים נהרגו וקטין נפצע באורח אנוש מירי שהתרחש הלילה (שלישי) בכפר קאסם. הרקע מסתמן כפלילי בשל סכסוך בין חמולות, שוטרים סורקים אחר חשודים לצד איסוף ממצאים בזירה וכן סקירת מודיעין מֹקיפה של סכסוכי חמולות ברחוב הערבי.

מפקד מחוז מרכז, ניצב יאיר חצרוני, הדגיש בהערכת המצב כי מדובר באירוע חמור ביותר של פגיעה באזרחים חפים מפשע, תוך זילות בחיי אדם. החקירה הוטלה על ימ"ר מרכז, כשניצב חצרוני הנחה כי כלל המערכים הרלוונטים במחוז יעמדו לרשות היחידה החוקרת לקידום ותעדוף התיק. במקביל, הורה
לפעול בכל האמצעים והסמכויות נגד כל הרבדים של אותן משפחות - הן בגזרת השרון והן בשפלה.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
"מדובר באירוע חמור ביותר של פגיעה באזרחים חפים מפשע". ניידת משטרה (אילוסטרציה)/שלומי גבאי

פאראמדיקית מד"א ליז גורל סיפרה כי הובילו אותם לבית - שם ראו נער ונערה כבני 17 וצעירה כבת 20 עם פציעות חודרות. "שתי הצעירות היו מחוסרות הכרה ללא נשימה וללא דופק", סיפרה גורל. "הענקנו להן טיפול רפואי ופינינו אותן בדחיפות לבית חולים תוך פעולות החייאה. הנער היה מערפל הכרה וסבל גם הוא מפציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully