וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לבחירות: האריס וטראמפ בקרב צמוד במדינות המפתח

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 16:55

סקר חדש של וושינגטון פוסט מעניק יתרון קל למועמדת הדמוקרטית בג'ורג'יה ובשלוש מדינות "חגורת החלודה", בעוד שיריבה הרפבוליקני מוביל בפער קטן באריזונה ובצפון קרוליינה בעוד שבנבאדה השניים בתיקו. בחלק מהמדינות כבר החלה הצבעה מוקדמת, לפני יום הבחירות ב-5 בנובמבר

תיעוד: מעצר החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ/X

סגנית הנשיא קמלה האריס והנשיא לשעבר דונלד טראמפ צמודים בשבע מדינות מפתח שיכריעו את המרוץ, שבועיים בלבד עד יום הבחירות לנשיאות ארה"ב - כך עולה מסקר שפורסם היום (שני) בוושינגטון פוסט.

האריס מובילה על טראמפ בג'ורג'יה עם 51% מול 47%, בעוד שהמועמד הרפובליקני מחזיק בפער קטן באריזונה של 49% מול 46%. הפערים הללו נמצאים בטווח של טעות הדגימה בסקר, שהיא 4.5%.

האריס, שהפכה למועמדת המפלגה הדמוקרטית לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרש בקיץ, נהנתה מיתרון גם בפנסילבניה, מישיגן וויסקונסין - שלוש מדינות שבהן תקיים עצרות בהמשך היום עם חברת הקונגרס הרפובליקנית לשעבר ליז צ'ייני, שהפכה לאחת המבקרות החריפות ביותר של טראמפ.

דונלד טראמפ, קמלה האריס. צילום:  Andrew Harnik, Spencer Platt/Getty Images, עיבוד תמונה
דונלד טראמפ, קמלה האריס/עיבוד תמונה, צילום: Andrew Harnik, Spencer Platt/Getty Images

טראמפ מוביל בצפון קרוליינה ונמצא בתיקו עם האריס בנבאדה, עם 48% כל אחד. הנשיא לשעבר יקיים עצרת בצפון קרוליינה מאוחר יותר ביום שני, לאחר שסקר את הנזקים האחרונים מהוריקן הלן.

הסקר שנערך בקרב 5,016 מצביעים פוטנציאליים שנסקרו בין ה-30 בספטמבר ל-15 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully