וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לחיזבאללה: "נחריב את הדאחייה אם תנסו לפגוע בבכירים ישראלים"

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 12:36

לאחר ניסיון פגיעת הכטב''ם במעון ראש הממשלה בקיסריה, ישראל העבירה מסר לחיזבאללה דרך גורם שלישי שהיא תחריב כליל את הדאחיה בביירות אם הוא שוב ינסה לבצע פעולות דומות נגד בכירים בישראל

כטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית בקיסריה. 19 באוקטבור 2024/לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

הערוץ הסעודי אל-חדת' מדווח היום (שני) שישראל העבירה מסר לחיזבאללה דרך גורם שלישי שהיא תחריב כליל את הדאחיה בביירות אם הוא שוב ינסה לפגוע בבכירים ישראלים. זאת אחרי שיגור הכטב"ם לעבר מעון ראש הממשלה בקיסריה.

כטב"ם שחדר מלבנון בסוף השבוע וכוון לבית ראש הממשלה, פגע במבנה אזרחי בקיסריה. לשכת נתניהו אישרה כי ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע. הכטב"ם לווה על ידי מסוק קרב שזיהה את החדירה מלבנון עד שהתפוצץ על בית בקיסריה.

מנכ''ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי סייר אמש באזור מעון ראש הממשלה בקיסריה ביחד עם מנהל רשות המיסים שי אהרונוביץ ואנשי מס רכוש כדי להעריך ולאמוד את הנזק כתוצאה מפגיעת הכטב"ם באזור המגורים.

זירת הפגיעה בבית בקיסריה בעקבות כטב"ם שחדר מלבנון. 19 באוקטובר 2024. שלומי גבאי
זירת הפגיעה בבית בקיסריה בעקבות כטב"ם שחדר מלבנון/שלומי גבאי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לניסיון פגיעת הכטב''ם של חיזבאללה בביתו: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות".

נתניהו הוסיף: "אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע - כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד. נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה ונשיב את תושבינו בצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully