וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד: הצהרת דובר צה"ל

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 20:52

על רקע הירי הכבד לעבר הצפון היום, דובר צה"ל יישא ב-20:45 הצהרה לתקשורת. לפני זמן קצר הותר לפרסום כי מח"ט 401, אל"מ אחסאן דקסה, מח"ט 401, נפל בקרב בג'באליה, והוא המפקד הבכיר ביותר שנפל בלחימה הקרקעית עד כה

דובר צה"ל דניאל הגרי יישא בקרוב הצהרה לתקשורת. לפני זמן קצר הותר לפרסום כי מח"ט 401, אל"מ אחסאן דקסה, מח"ט 401, נפל בקרב בג'באליה, והוא המפקד הבכיר ביותר שנפל בלחימה הקרקעית עד כה.

היום (ראשון) נורו כ-300 שיגורים לעבר צפון הארץ, במטחים חסרי תקדים. צה"ל הותיר לפרסום היום תיעודים חדשים של פעילות גולני בדרום לבנון, במהלכה חוסלו מחבלים ואותר אמל"ח רב ותשתיות סמוך לגבול.

LIVE

דובר צה"ל התייחס לנפילת אל"מ דקסה: "בהתקלות בצפון רצועת עזה נפל אל"מ אחסאן דקסה ונפצעו 2 קצינים באורך קשה ו-2 באורח קל. הם יצאו מטנק לצורך תצפית ונפגעו ממטען. אחסאן היה קצין מצטיין, מפקד ולוחם צנוע, מעוטר בצל"ש אלוף מגבורתו במלחמת לבנון השנייה. הוא נלחם מאז ה-7 באוקטובר וקיבל את הפיקוד על החטיבה לפני 4 חודשים. הוא הוביל את כיתור המרחב, מה שכנראה מנע את בריחתו של סינוואר. הוא הלך בראש הכוח, ונפל כשהוא מוביל אותם".

עוד אמר: "ביממה האחרונה נורו עשרות שיגורים לעבר הצפון. בעוד מספר דקות נפיץ אזהרת פינוי לתושבי ביירות ומקומות נוספים - להתפנות מאתרים שקשורים לחיזבאללה ולמימון פעילות הטרור שלו. בימים הקרובים נחשוף כיצד איראן מממנת את פעילות טרור בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully