וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ''ל משרד רה"מ ומנהל רשות המסים ביקרו במעון נתניהו כדי להעריך את נזקי תקיפת הכטב"ם

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 15:44

יוסי שלי ושי אהרונוביץ' הגיעו לקיסריה יחד עם אנשי מס רכוש כדי להעריך ולאמוד את הנזק כתוצאה מפגיעת הכטב'מ באזור. זאת, לאחר שאתמול כטב"ם של חיזבאללה פגע במבנה מגורים בעיר. ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע

כטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית בקיסריה. 19 באוקטבור 2024/לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים

מנכ''ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי סייר היום (ראשון) באזור מעון ראש הממשלה בקיסריה ביחד עם מנהל רשות המיסים שי אהרונוביץ ואנשי מס רכוש כדי להעריך ולאמוד את הנזק כתוצאה מפגיעת הכטב"ם באזור המגורים.

הכטב"ם שחדר מלבנון וכוון לבית ראש הממשלה פגע אתמול (שבת) במבנה בקיסריה. לשכת נתניהו אישרה כי הכלי שוגר לעבר ביתו בקיסריה ומסרה כי ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע.

אותו כלי טיס עוין לווה על ידי מסוק קרב של צה''ל שזיהה את החדירה מלבנון - עד לרגע הפיצוץ. בשל החדירה אזעקות נשמעו גם בגלילות ובצפון תל אביב - ללא התרעה באפליקציית פיקוד העורף.

כטב"ם מלווה על ידי מסוק בקיסריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כטב"ם מלווה על ידי מסוק בקיסריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש לניסיון פגיעת הכטב''ם של חיזבאללה בביתו: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות".

נתניהו הוסיף: "אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע - כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד. נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה ונשיב את תושבינו בצפון".

שני כלי טיס נוספים חדרו גם הם מלבנון לשטח ישראל אך הם יורטו בשטחים פתוחים. בדובר צה"ל מסרו כי הם מתחקרים את אירוע הפגיעה במבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully