וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבן גביר נצפה בכניסה להר הבית - בסביבתו מבהירים: "הוא לא עלה להר"

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 11:11

השר עלה לכניסת ההר אך לא נכנס לרחבת ההר. בפעם האחרונה שעלה להר הבית הוא יצר משבר בקואליציה עם הסיעות החרדיות שמתחו ביקורת

בווידאו:השר איתמר בן גביר נכנס להר הבית במהלך חול המועד סוכות, 20 באוקטובר 2024/בידינו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נצפה היום (ראשון) בכניסה להר הבית. בסביבתו מבהירים שהוא לא עלה להר הבית, בניגוד לשנים עברו. לדבריהם, השר הגיע לכניסה להר, בדק את המעבר אך לא נכנס. בן גביר עלה בפעם האחרונה בתשעה באב ויצר מתיחות בקואליציה עם החרדים ועם ראש הממשלה.

"כבר נמנו וגזרו והסכימו גדולי הדור ומועצת הרבנות הראשית לישראל בכל תוקף לגדור גדר ולהזהיר באזהרה חמורה לבל יהין שום אדם להיכנס לשטח הר הבית", תקף שר הפנים מש"ס משה ארבל.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בהר הבית עם ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים.13 באוגוסט 2024. מינהלת הר הבית, אתר רשמי
בן גביר בפעם האחרונה כשעלה להר הבית/אתר רשמי, מינהלת הר הבית

"קביעת המדיניות בהר הבית כפופה ישירות לממשלה ולעומד בראשה", נכתב בהודעת לשכת רה"מ לאחר עלייתו של בן גביר. "אין מדיניות פרטית של שר כלשהו בהר הבית - לא של השר לביטחון לאומי ולא של שום שר אחר. כך היה תמיד בכל ממשלות ישראל. האירוע הבוקר בהר הבית הוא חריגה מהסטטוס-קוו. המדיניות של ישראל בהר הבית לא השתנתה - כך היה וכך יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully