וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בנס ציונה: ילד פונה מהקניון לבית החולים - כשידו לכודה בחתיכה מהמדרגות הנעות

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 12:08

פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן, ילד בן 4 במצב קל, עם חבלה בגפיים עליונות. "לשמחתנו, הוא נפצע באורח קל בלבד"

בווידאו: מדרגות נעות בעיר רומא, תקלה גרמה לפציעה של עשרות אוהדי צסק"א מוסקבה/רויטרס

רק בנס הבילוי התמים בקניון באמצע החג לא נגמר באסון: ילד בן 4 פונה היום (ראשון) במצב קל מהקניון בנס ציונה למרכז הרפואי קפלן שברחובות, לאחר שידו נלכדה במדרגות הנעות. במגן דוד אדום עדכנו שבסביבות השעה 9 בבוקר, התקבל דיווח במוקד 101 על ילד שידו נלכדה בדרגנוע במרכז מסחרי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים במצב קל, עם חבלה בגפיים עליונות.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק אופיר שיש סיפר על המקרה: "הילד היה בהכרה מלאה כשידו לכודה בחלקו התחתון של הדרגנוע. לוחמי האש פירקו חלק מהדרגנוע ואיפשרו לנו לפנות את הילד כשידו עדיין לכודה לבית החולים שם תחת הרדמה היד חולצה ולשמחתנו התברר כי הוא נפצע באורח קל בלבד."

לדברי הוריו, הילד החליק במדרגה האחרונה ונפל לאחור, כאשר המרפק של יד שמאל נתפס במדרגה של הדרגנוע. הילד התקבל לחדר ההלם במרכז לרפואה דחופה בבית החולים קפלן, כאשר חלק מהמדרגה עדיין מחוברת למרפק. הילד טופל באופן ראשוני על ידי צוות רב מקצועי ועבר לחדר ניתוח.

ילד שידו נתקע במדרגות נעות בקניון  בנס ציונה הובא עם חלק מהן לבי"ח קפלן, 20 באוקטובר 2024. דוברות קפלן, אתר רשמי
ילד שידו נתקע במדרגות נעות בקניון בנס ציונה הובא עם חלק מהן לבי"ח קפלן/אתר רשמי, דוברות קפלן

אלון בר, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי קפלן: "הגיע אלינו לחדר ההלם ילד כבן 4 עם חבלה ברקמות רכות ועצם חשופה בשל נפילה בדרגנוע. הוא הגיע כאשר חלק מהמדרגה עדיין מחובר למרפק, ולכן בשלב ראשון ניתקנו את המדרגה מהמרפק תחת טשטוש, כאשר הוריו של הילד מלווים אותו לאורך כל הדרך. הוא טופל בחדר הלם כללי, על ידי צוות טראומה, אורתופדים, כירורגים ורופאי מלר"ד ילדים".

אביעד נחמני, רופא בכיר במרכז לרפואה דחופה של הילדים בבית החולים קפלן: "בשיתוף פעולה עם הצוותים בחדר ההלם הכללי, הילד עבר צילום חזה, בדיקות דם וצילום של המרפק, ומשם הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully