וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילה על גב החטופים: זה כוכב הטיקטוק שנעצר בחשד להפצת פייק על פעולת חילוץ

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 9:53

אדם סאלם מטייבה נעצר ונחקר ביחידת 433. בסרטון שפרסם בערוץ הטיקטוק הפופולארי שלו, פרט על נימי הציבור הישראלי כשהתיימר לפרט על פעולת חילוץ ש"תירשם בדפי ההיסטוריה". על הפצת המידע הכוזב, סאלם, שהועבר למעצר בית, עשוי לשאת עונש מאסר בן 3 שנים

בווידאו: הפגנות משפחות החטופים. 19.10.24/אבי רוקח.

זה כוכב הרשת שמפיץ "פייק" אסור על חטופים: אדם סאלם בן ה-32 מטייבה, נעצר בחשד שהפיץ ביממה האחרונה בחשבון הטיקטוק שלו סרטון כוזב על שחרור חטופים מרצועת עזה, אותר ועוכב לחקירה ביחידת לה"ב 433. מהמשטרה נמסר כי בתום החקירה, סאלם הועבר למעצר בית לחמשת הימים הקרובים, וכי התיק נגדו צפוי לעבור למחלקת התביעות. בתוך כך, מכשיר הטלפון שלו הוחרם, ובטיקטוק הוחלט לחסום את חשבונו. עבור הפצת המידע הכוזב, עשוי סאלם לשאת עונש מאסר בן שלוש שנים.

כאמור, סאלם העלה סרטון לחשבונו בו הוא "חושף פרטים" שקריים על פעולת חילוץ. "המבצע יירשם בדפי ההיסטוריה", טען. סאלם, שצבר יותר מ-52 אלף עוקבים, הציג עצמו כמקור אמין.

אתמול, דובר צה"ל ביקש אתמול בפעם הרביעית מהציבור לא לשתף פעולה עם שמועות לא מבוססות: "זה מכביד על משפחות החטופים, כל הכבדה כזו - זה פשע".

הפיץ סרטון טיקטוק פייק על שחרור חטופים והועבר למעצר בית. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפיץ סרטון טיקטוק פייק על שחרור חטופים והועבר למעצר בית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחת החטופות ששמה שורבב בהודעה השקרית היא התצפיתנית לירי אלבג. משפחתה התייחסה בהודעה רשמית לשמועות ואמרה כי "אנשים יקרים, תפסיקו בבקשה להפיץ שמועות שרק פוגעות בנו משפחות החטופים. לירי האהובה שלנו לא חולצה. כשיהיו חדשות טובות, כולם ידעו. בשורות טובות בקרוב".

סאלם העיד על עצמו בעבר: "אני כוכב שעוד לא גילו אותו. אני עושה המון רעש ברשתות החברתיות". הוא הוסיף: "הפכתי להיות אושיית רשת מצליחה מאוד בטיקטוק אני זוכה לתגובות ועוקבים ברמה מטורפת. עם ישראל מת להכיר אותי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully