וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג מפגיעת הרקטה בסמוך לעכו: אלכסיי פופוב מקריית חיים

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 21:30

ירי הרקטות המסיבי של חיזבאללה משטח לבנון לעבר צפון הארץ גבה את חייו של אלכסיי פופוב, בן 51 מקריית חיים שנפגע מפיגעת הרקטה מדרום לעכו. במד''א העניקו טיפול רפואי ל-14 נפגעים נוספים כתוצאה ממספר נפילות באזורים שונים בצפון, ביניהם עכו, הקריות והגליל המערבי

נפילות סמוך לעכו, 12 באוקטובר 2024/ללא

בעקבות ירי הרקטות המסיבי של חיזבאללה משטח לבנון לעבר צפון הארץ החל משעות הבוקר (שבת), חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותו של אלכסיי פופוב, בן 51 מקריית חיים והעניקו טיפול רפואי ל-14 נפגעים נוספים כתוצאה ממספר נפילות באזורים שונים בצפון, ביניהם עכו, הקריות והגליל המערבי.

כל הנפגעים פונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבתי החולים רמב"ם, המרכז הרפואי גליל ונהריה. בין הנפגעים: 2 במצב בינוני, 8 במצב קל ו-4 נפגעי חרדה.

שכניו של אלכסיי סיפרו כי הוא ובת הזוג שלו התגוררו בבניין שבו גר שלוש שנים. לאלכסיי אין משפחה נוספת בישראל, אחת השכנות סיפרה כי שני ילדיו מתגוררים באוקראינה.

אלכסי פופוב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההרוג מפגיעת הרקטה בסמוך לעכו: אלכסיי פופוב מקריית חיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מריה, השכנה שלהם אמרה: "הם היו זוג נהדר, זוג אוהב. תמיד הלכו ביחד. הוא אהב אותה מאוד. לפני חודש היא נסעה לאוקראינה כדי להיות עם הנכד שלה שנולד שם ואלכסיי נשאר בארץ. הוא מאד התגעגע אליה וחיכה שתחזור לכאן. אלכסיי התנהג אליה מאוד בכבוד", והוסיפה על האסון שקרה היום: "שמעתי שהבוקר הוא נסע לעשות קניות ובדרך חזרה נפגע ונהרג.

שכן מבניין סמוך, הוסיף: "הם היו זוג נחמד מאוד. כואב הלב".

שכן אחר הופתע למשמע הבשורה הקשה : "שמענו בחדשות שיש הרוג, אבל לא תיארנו לעצמנו שמדובר באדם שהוא שכן שלנו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully