וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצעות למעלה מ-100 טון חומר נפץ: הושמד תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת כוח רדואן

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 18:39

כוחות ההנדסה של יהל''ם ויחידת ההנדסה של פיקוד צפון השמידו את כלל התוואים באמצעות למעלה מ-100 טון חומר נפץ. בין התוואים שהושמדו הייתה מפקדה תת-קרקעית של יחידת כוח רדואן של חיזבאללה, אשר בתוכה נמצא מרחב לאחסון אמצעי לחימה ואמצעים לשהייה לזמן ארוך

בווידאו: השמדת תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת 'כוח רדואן'/דובר צה"ל

אוגדה 91 בפיקודו של תת-אלוף שי קלפר המשיכה היום (שבת) את פעילותה הקרקעית באופן ממוקד בדרום לבנון. במסגרת הפעילות, הלוחמים מחטיבת הזקן (8) ויחידת ההנדסה יהל''ם, איתרו והשמידו ארבע תשתיות תת-קרקעיות מרכזיות של ארגון הטרור חיזבאללה באמצעות למעלה מ-100 טון חומר נפץ.

היחידה ההנדסית למשימות מיוחדות (יהל"ם) ויחידת ההנדסה של פיקוד צפון השמידו את כלל התוואים באמצעות למעלה מ-100 טון חומר נפץ. בין התוואים שהושמדו הייתה מפקדה תת-קרקעית של יחידת כוח רדואן של חיזבאללה, אשר בתוכה נמצא מרחב לאחסון אמצעי לחימה, אמצעים לשהייה לזמן ארוך, קטנועים, חדרי שהייה, תחמושת ואמצעים נוספים.

הכוחות המתמרנים פשטו על יעדי טרור, איתרו והשמידו למעלה מ-50 פירים ותשתיות תת-קרקעיות אשר מוקמו במסגדים, בתי ספר ומבנים אזרחיים נוספים. בנוסף, הכוחות איתרו מחסן אמצעי לחימה עם מאות אמצעים של חיזבאללה, השמידו עשרות תשתיות טרור באזור וחיסלו מחבלים רבים.

השמדת תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת 'כוח רדואן' , דרום לבנון. דובר צה"ל, צילום מסך
השמדת תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת כוח רדואן, דרום לבנון/צילום מסך, דובר צה"ל

מפקד אוגדה 91, תת-אלוף שי קלפר, מעל הריסות המפקדה של כוח רדואן

בווידאו: מפקד אוגדה 91, תת-אלוף שי קלפ/דוצ

במרחב הסמוך לתשתית התת-קרקעית אותרו עשרות אמצעי לחימה וביניהם: מוקשים, טילי נ"ט, נ"מ, רימונים, משגרי RPG, מקלעים, רובי קלצ'ניקוב, תחמושת ואמצעי תקשורת הכוונה ותצפית.

מפקד אוגדה 91, תת-אלוף שי קלפר, מסר מעל הריסות המפקדה של כוח רדואן: "אנחנו עומדים על ההריסות של מנהרת חיזבאללה, שהייתה אמורה לשמש להתקפה לעבר כיבוש יישובי הגליל. הכוחות עשו עבודה יוצאת מן הכלל ולא השאירו מהמנהרה הזאת זכר", אמר קלפר.

תת-אלוף קלפר הוסיף: "ניתן לראות שהאזור כולו מרוסק לגמרי. בכל מקום שחיזבאללה יעשה את הדברים האלה - אנחנו נשמיד אותם עד לקצה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully