וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים והנרצחים בירכו על חיסול סינוואר: "המפלצת פגשה את שערי הגיהנום"

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 19:31

בצל האפשרות שמנהיג חמאס, יחיא סינוואר, חוסל בעזה, בישראל מגיבים. "מקווה שזה יקדם את שחרור החטופים, היה מגיע לו למות". ראש הממשלה הודיע כי אין סימנים לפגיעה בחטופים. שר הביטחון: "נגיע לכל מחבל - ונחסל אותו"

קויק: סינוואר נמלט במנהרה/דובר צה"ל

צה"ל הודיע היום (חמישי) כי נבדקת האפשרות שמנהיג ארגון הטרור חמאס יחיא סינוואר חוסל במהלך היתקלות ברצועת עזה. הוא נמצא בראש רשימת המטרות של צה"ל, ובין המנהיגים האחרונים של הארגון ששרדו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממזכירו הצבאי להנחות את דובר צה"ל להודיע למשפחות החטופים שאין סימנים לפגיעת חטופים בהיתקלות המדוברת. שר הביטחון גלנט בחשבונו ברשת X: נגיע לכל מחבל - ונחסל אותו. ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר "‏ישראל צריכה לנצל את ההזדמנות למהלך מכונן סביב החטופים. לחתור לעסקה כוללת וגם להציע פרסים כספיים ומעבר בטוח לכל מי שיביא לידי כוחותינו חטופים".

אביה של נועה מרציאנו כתב בפייסבוק: "שנה אחרי שחיבקתי את נועה בפעם האחרונה, המפלצת, זו שלקחה לי אותה, שדם כל הבנות שלנו על הידיים שלה, פגשה סוף סוף את שערי הגהינום. קצת צדק, אבל לא נחמה. נחמה תהיה רק כאשר נעמה, לירי, אגם, דניאלה וקרינה, החברות של הבנות שלנו, יחזרו הביתה. הן וכל יתר החטופות והחטופים שנמקים כבר למעלה משנה במנהרות בעזה. ולמרות הצדק הזה, מה שחשוב זה החיים של החטופים שלנו ולא המוות של המפלצות. אני מתפלל".

מיה שם, אומרת לוואלה: "בשורות טובות. אבל מה בנוגע לחטופים? עד שהם לא יחזרו הביתה לא נשמח. מקווה שיש פה הזדמנות לחזרתם במהרה הביתה".

הגופה שנחשדת כגופתו של יחיא סינוואר. 17 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגופה שנחשדת כגופתו של יחיא סינוואר. 17 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איציק הורן, אבא של יאיר ואיתן הורן - החטופים בעזה, אומר לוואלה: "שמעתי על חיסולו של סינוואר, ומקווה שזה יקדם את שחרור החטופים, היה מגיע לו למות. רק השאלה היא האם החיסול שלו יקדם את שחרור החטופים, ואת הבנים שלי. מה שמדאיג אותי עכשיו זה לדעת מה הממשלה שלנו הולכת לעשות מכאן כי אין לדעת. עכשיו יש את הפחד שבמקום לרצות ללכת להסדר הארגונים שם יהרגו את כל החטופים בגלל החיסול, אני מניח שעכשיו התקיפה תהיה חזקה יותר נגדנו ונגד החטופים - כולי תקווה שלא, צריך להבין שאנחנו מתעסקים עם טרוריסטים ואין לדעת מה הולך לקרות מעכשיו".

עינב צנגאוקר, אמו של מתן, בתגובה לחיסול: "סגרנו את החשבון עם רב המרצחים סינוואר אבל עכשיו, יותר מתמיד, החיים של מתן בני ושאר החטופים נמצאים בסכנה מוחשית". לדבריה, לא תהיה סגירת מעגל אמיתית וניצחון מוחלט אם לא נציל חיים ונחזיר את כולם. בקריאה לראש הממשלה אומרת, "אל תקבור את החטופים. צא עכשיו למתווכות ולציבור ותניח יוזמה ישראלית חדשה. למתן שלי ולשאר החטופים במנהרות נגמר הזמן. קיבלת את תמונת הניצחון. עכשיו תביא עסקה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הגופה שנחשדת כגופתו של יחיא סינוואר. 17 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגופה שנחשדת כגופתו של יחיא סינוואר. 17 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אייל אשל, אביה של רוני אשל ז"ל מגיב על חיסולו של סינוואר, ואומר לוואלה: "זו שעת הכושר הטובה ביותר להחזרתם של כל החטופים באשר הם וזה צריך להיות כמשימה העיקרית והחשובה ביותר של הדרג המדיני והדרג הצבאי, צריך לשים בצד לשעות הקרובות את המחלוקות באשר הם כדי שהחטופים האלה יחזרו הביתה. אין שום מקום לשמחה כרגע, כולנו בשבעה מאז אותה שבת כחלק מהמשפחות השכולות, ובאותה נשימה צריך להתרכז עכשיו רק בהחזרת החטופים".

סיגי כהן, אימו של אליה כהן החטוף בעזה: "שמחה מאוד על חיסולו של רב המרצחים שגרם הרג וטבח של אלפי ישראלים ופונה מפה לממשלת ישראל לנצל את הרגע ההסטורי הזה ולהביא את 101 החטופים הביתה מיידית".

צעדת מחאה עם משפחות חטופים, כיכר רבין ,10 לאוקטובר 2024. אביחי חיים
צעדת מחאה עם משפחות חטופים, כיכר רבין ,10 לאוקטובר 2024/אביחי חיים

ממטה משפחות החטופים נמסר כי הם מביעים הערכה עמוקה לצה"ל וכוחות הביטחון על חיסולו של הטרוריסט יחיא סינואר, אך מביעות חשש כבד לגורלם של 101 חטופים וחטופות שעדיין מוחזקים בשבי חמאס ודורשות למנף את ההישג הצבאי לעסקה מיידית להשבתם. "חיסולו של סינוואר מהווה אבן דרך חשובה בדרך אל הניצחון האמיתי, שיושג אך ורק עם החזרתם של 101 החטופים והחטופות. כבר למעלה משנה לא הצליחה ממשלת ישראל למנף את ההישגים הביטחוניים חסרי התקדים בלחימה בעזה לטובת שחרור החטופים" כתבו והוסיפו, "עתה, ראוי שהנהגת המדינה, ובראשה ראש הממשלה, יורו לצוות המו"מ להגיע להסכם מיידי להשבת כל החטופים הביתה לאלתר. אין ולא יהיה ניצחון מוחלט ללא שחרור כל 101 החטופים".

מפורום חיים משפחות להצלת החטופים נמסר כי חיסול סינוואר הוא הישג אבל לא יהיה ניצחון במלחמה ללא השבת החטופים וזו אחריותו של נתניהו. "הדרך לניצחון במלחמה עובר בשחרורם של 101 החטופים מעזה. משפחות החטופים מקבלות את הבשורה הזאת ברגשות מעורבים ובדאגה ליקירינו שהופקרו במנהרות חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully