וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 מטרות הותקפו בלבנון ביממה האחרונה; חוליה חמושה חוסלה בצפון הרצועה

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 11:01

חיל האוויר השמיד נשק רב של ארגון חיזבאללה, וחיסל בכיר בארגון יחד עם 45 מחבלים נוספים. בפעילות ממוקדת בעזה, צה"ל איתר נשק רב ובהם בהם רימונים, רובי 'קלאצ'ניקוב', מטעני חבלה ומרגמות. חטיבה 179 החלה לפעול בפאתי אל-בוריג' ונוסיראת

פעילות צה"ל בדרום לבנון/דובר צה"ל

כלי טיס של חיל האוויר השמידו יותר מ-150 מטרות של ארגון חיזבאללה בלבנון ביממה האחרונה, כך דיווח היום (חמישי) צה"ל. חיל האוויר גם חיסל את מפקד הגדוד במרחב בינת ג'ביל של ארגון הטרור השיעי יחד עם 45 מחבלים נוספים. בנוסף, לוחמים בצפון רצועת עזה חיסלו חוליית מחבלים ואיתרו נשק.

המחבל חסין מחמד עואצ'ה, מפקד גדוד במרחב בינת ג'ביל בארגון הטרור חיזבאללה, חוסל בפעולה של מטוסי הקרב של חיל האוויר. עואצ'ה היה אחראי על קידום מתווי ירי ממספר כפרים במרחב בינת ג'בל לשטח הארץ.

פעילות צה"ל בדרום לבנון. דובר צה"ל
יותר מ-150 מטרות של ארגון חיזבאללה בלבנון הושמדו. פעילות לוחמי צה"ל בדרום לבנון/דובר צה"ל
פעילות צה"ל בדרום לבנון. דובר צה"ל
חוליית מחבלים חוסלה בצפון הרצועה ונשק רב אותר. פעילות לוחמי צה"ל/דובר צה"ל

פעילות צה"ל ברצועה: נשק רב אותר ברפיח

כוחות חטיבת הנח"ל חיסלו מחבלים חמושים והשמידו תשתיות טרור באזור רפיח. באחת הפעילויות בצפון הרצועה, לוחמים חיסלו חוליית מחבלים ואיתרו נשק רב ובהם רימונים, רובי 'קלאצ'ניקוב', מטעני חבלה ומרגמות.

כמו כן, צה"ל ממשיך לפעול לחשיפה והשמדת תשתיות טרור במרכז הרצועה. במהלך היממה האחרונה צוות הקרב של חטיבה 179 החל לפעול במרחב פאתי אל-בוריג' ונוסיראת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully