וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד דאגת שלא יחסר לי כלום": רס"מ אדיר קדוש שנהרג בפיגוע סמוך ליבנה הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 21:35

מאות ליוו את השוטר שנהרג בבית העלמין הצבאי בחולון, בהם מפכ"ל המשטרה, דני לוי, והשר בן גביר. טלי קדוש, אמו של אדיר: " ילד שלי, היה לך כל כך הרבה חלומות שלא הספקת להגשים". אדי בן זוגו: "עכשיו אתה לא רק גיבור שלי אתה גיבור של כולם. הבטחת לי ילדים ומשפחה"

הלווית אדיר קדוש השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4, 15 באוקטובר 2024/הודיה רן

מאות אנשים ליוו הערב (שלישי) את רב-סמל מתקדם אדיר קדוש, שוטר באגף התנועה, שנהרג בפיגוע שאירע מוקדם יותר ביבנה, בדרכו האחרונה בבית העלמין הצבאי בחולון. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דני לוי, והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיעו לבית העלמין.

טלי קדוש, אמו של אדיר, ספדה לו בהלווייתו: "חיים של אמא, אני אבוא כל יום. אתה לא תישאר לבד, אני אדבר איתך כל הזמן אני מבטיחה לך. אני מבטיחה שאני אדבר איתך, אני אספר לך כל דבר, אני אשמור על אדי. אשמור על כולם, מלך של אמא אני מצדיעה לך".

אמו הוסיפה בכאב: אדיר אהוב ליבי חיים של אמא, אני לא מאמינה איך הלכת לנו, אתה האוויר שאני נושמת, האור של עיניי. יפה טוהר היית, יפה מבפנים ומבחוץ, מגיל קטן החלום שלך היה להיות שוטר. כל החיים התחפשת לשוטר. תמיד חתרת למגע. הראשון לכל משימה בחייך ובמותך הצלת כל כך הרבה אנשים. היית לך רגישות מיוחדת לבעלי חיים, גם על הלימודים לא וויתרת. סיימת תואר ראשון במשפטים, בעוד שלושה שבועות היית צריך להתחתן עם אהוב ליבך, אתה מקור גאוותי. זה לא אמיתי שאני מדברת עלייך בלשון עבר. ילד שלי, היה לך כל כך הרבה חלומות שלא הספקת להגשים. מזל שהיו לנו יומיים ביחד בכיפור, אתה גיבור, גיבור אדיר. אני מצדיעה לך בפעם האחרונה, אני אוהבת אותך עד בלי די. תשמור על כל המשפחה. אני אצטרך את העזרה שלך, יהי זכרך ברוך. חיים של אמא שלו בלב, בן אהוב שלי".

אדי לוי בהלווית אדיר קדוש השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4, 15 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
"עכשיו אתה לא רק גיבור שלי אתה גיבור של כולם". אדי, בן זוגו של אדיר, ספד לו מעל קברו/אתר רשמי, הודיה רן
הלווית אדיר קדוש השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4, 15 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
הלווית אדיר קדוש, השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4/אתר רשמי, הודיה רן

אדי, בן זוגו של אדיר, ספד לו מעל קברו: "אדיר שלי. אין לי מושג איך אני מתחיל ומה להתחיל. המסע שלנו התחיל לפני שש שנים. היינו אמורים להתחתן ב-11/11. כל כך התעקשת על התאריך הזה. הילדים שכל כך רצינו. אחרי שנים ביחד. תמיד דאגת שלא יחסר לי כלום. תמיד אמרת לי אל תדאג, הכול בסדר. המשפחה זה המשפחה שלך. היום בבוקר דיברנו בטלפון ואמרת לי שלא נרדמת. תמיד אמרת לי משהו שלא אמרת לאף אחד. תמיד אמרת לי שתמות גיבור. עכשיו אתה לא רק גיבור שלי אתה גיבור של כולם. למה הלכת 25 יום, יש לנו חתונה. הבטחת לי ילדים ומשפחה. תחזור בבקשה.

דור, אחיו של אדיר, אמר: "כל מה שאני אגיד לך לא יספיק, אפילו בארון אתה מחויך. רק תשמור על כולם זה מה שאני רוצה. הארגון הפסיד אבדה, שהקדיש אפילו את המשפחה שלו בשביל המשטרה. תמיד עזר לאנשים, הבסיס הזה צריך אנדרטה עם השם שלך. שאומרים להיות שוטר זה שוטר - זה שקבור".

מפקדו של אדיר: "אני לא מאמין שאני מדבר עלייך בלשון עבר. רק אתמול שלחת לנו הזמנה לחתונה שלך. בשנת 2022 הצטרפת אלינו לאגף התנועה. היית שוטר מצטיין בכל רמ"ח איברייך. דבר שהיה בא לידי ביטוי שהיית אמור לצאת לקורס קצינים בחודש הקרוב. אין שוטר שלא דיבר עלייך טובות. בנימה אישית, אני אתגעגע לשיחות שלנו. משפחה של אדיר אנחנו איתכם לאורך כל הדרך. מצדיע לך אח יקר שלי".

הלווית אדיר קדוש השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4, 15 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
הלווית אדיר קדוש, השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4/אתר רשמי, הודיה רן

המחנכת של אדיר: "את אדיר חינכתי 4 שנים. 4 שנים שזכיתי לראות את האור. הוא היה הלב של הכיתה. חינכתי אותו עד 2009. לאחרונה הוא סיפר לי על אדי אהובו. הוא שלח לי תמונות של שתי התינוקות שלהם ועל הדרך שהם הולכים לעבור לפונדקאות, אני חייבת להקריא את המכתב שאדיר כתב לפני 16 שנה ותכננתי להקריא לו ביום החתונה".

והוא כתב ככה: "שלום, בעוד 6 שנים מהיום תיזכר בכיתה ששינתה את חייך עם החברים והמורים. אני יכולה לנחש מה יהיה, אהיה קצין בצבא. אלמד תואר ואעבור לבית קרקע עם ילדים וכלב, אולי אגור בראשון לציון. בעזרת השם שבעוד שש שנים מהיום נהיה מדינה שקטה ורגועה. שהתאונות יפסיקו ושיהיה שלום עם הערבים". המחנכת הוסיפה לאחר שסיימה לקרוא את המכתב: "אדיר אני אוהבת אותך, רציתי להיות בחתונה ללוות אותך. אני אשאר איתכם".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ספד לו: "אדיר הגיבור. אנחנו ניצבים כאן בלב כבד, כאב עצום כדי ללוות אותך בדרכך האחרונה. נפלת על המשמרת שלך, נרצחת בידי מחבל בן עוולה בעת ששמרת על אזרחי מדינת ישראל".

הלווית אדיר קדוש השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4, 15 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
קברו של אדיר קדוש, השוטר שנהרג בפיגוע הירי בכביש 4/אתר רשמי, הודיה רן

בן גביר הוסיף: "מספרים על אדיר שהיה שוטר מקצועי, לויאלי, ערכי, ובעל מוטיבציה עצומה. אבל רק כשאתה מגיע להלוויה ושומע את המשפחה הנפלאה ושומע את הדיבורים, אתה יודע עד כמה הוא היה קשור למשטרה. כשאתה שומע את הדברים המרגשים שאמרה לנו כאן המורה גליה, מכתב ממש מאין צוואה, ממש נבואה, שהגשימה את עצמה אחת לאחת".

השר שיבח את פועלו: "וכן אתה ידעת אדיר, שאתה הולך לעמול במשטרה ולפעול למען המדינה. לא היססת ולא נרתעת, עמדת אל מול פני הסכנה". "אנחנו כואבים היום את האובדן העצום הזה, הכאב הגדול הזה אבל יחד עם זה נושאים עימנו גאווה גדולה שזה שוטר במשטרת ישראל. עם ישראל כולו רואה באדיר דוגמא מופת, סמל למסירות".

"משפחה יקרה של אדיר - רפאל, טלי, דור, שנאל, אדי היקר. דבר לא ינחם אתכם אבל אתם תמשיכו כל החיים בידיעה אחת- שאדיר היה גיבור, שאדיר במותו הציל עשרות, שאדיר עשה הכל באומץ לב. ובמסירות נפש למען העם הזה. נמשיך ללוות אתכם, השם יקום דמו", סיכם השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully