וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הגיעו להלווית יואב אגמון שנפל באירוע פגיעת הכטב"ם בבסיס גולני

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 15:17

יואב הותיר אחריו הורים ואת שלושת אחיו, "אהבת מאוד את הטיולים ברמת הגולן, את הנחלים שם, התבגרת והפכת לגבר". יואב אגמון, שנפל בבסיס גולני בעקבות פגיעת הכטב"ם, הובא למנוחות

מאות הגיעו היום (שלישי) להלווית יואב אגמון, שנפל בבסיס האימונים החילי של גולני באירוע פגיעת הכטב"ם. יואב נפל קילומטרים ספורים מביתו במושבה גבעת עדה, ובדרך לבית העלמין ניצבו לצד הדרך מכריו ומוקיריו, נושאים דגלי ישראל.

יואב הותיר אחריו הורים - לילך, מורה בבית הספר גבע וצפריר, איש הייטק.
אמו לילך אמרה בהלוויתו: "נתתי לך את ברכת הדרך, אתה הערצת אותי ואת אבא, אני זוכרת שאמרת לי - מאמא לא אעזוב אותך אף פעם, אני אתחתן ואבנה לך קומה אצלי בבית, שאלת אותי בטלפון מאמא כמה את אוהבת אותי? עברנו דברים מורכבים, היה לך קסם גדול. היית גאה בך שהלכת כל כך מהר לקורס חובשים בגולני - יואבי לא יודעת מה יהיה?".

אביו צפריר אמר: "אהבת יואב מאוד את הטיולים ברמת הגולן, את הנחלים שם, התבגרת הפכת לגבר התגברת על הכל. התאמנו לך בתי ספר שתצליח, הוצאת בגרות מלאה ואז הגיע זמן הצבא - גם פה ידענו שאתה רוצה שנהיה גאים בך ובחרת גולני אמרת 'אם חי"ר הכי גבוה - גולני'. הפכת מיום ליום לגבר התחזקת מנטלית וגם פיזית. היית עם אינטליגנציה לכולם אקח את זה לכל החיים".

הלווית יואב אגמון. ללא, אתר רשמי
הלווית יואב אגמון/אתר רשמי, ללא
יואב אגמון. דובר צה"ל
"היה לך קסם גדול". יואב אגמון ז"ל/דובר צה"ל

יואב היה השני בין ארבעת אחיו: עידו, יעל ועמית. "זה בית ציוני מאד, שורשי וערכי", סיפרה חברת המשפחה, "הוא היה נער מקסים, תמיד מחייך, תמיד שואל אם אפשר לעזור במשהו. היה לו חוש הומור מעולה, חברים סיפרו עליו שהיה 'אחלה בנאדם'. הוא והחבורה שלו היו יושבים משחקים אצלנו הרבה. כמו משפחה".

"יואב התגייס לפני מספר שבועות", הוסיפה, "אפילו לא הספקתי לראות אותו במדים. בעלי זכה לזה כי הוא הקפיץ אותו לנקודת האיסוף שלהם בבנימינה כי היה אסור להם להגיע ישירות לבסיס וככה יצא לו לראות אותו כחייל".

"פה לא עזה ולא לבנון. היינו בטוחים שכאן ובטח בבסיס זה המקום הכי בטוח להיות בו בימים אלה. שהוא בסביבה מוגנת עד שיסיים את ההכשרה ויעבור הלאה", שיתפו. "אמרו בנימינה אבל בקבוצות כולם ידעו שזה קרה בבסיס שלידנו. ההורים ישבו וחיכו לבשורות. ואז בלילה סמוך לחצות הגיעו מהצבא לבשר להם את הבשורה המרה מכל וגם אנחנו שמענו. זה בלתי נתפס ולא יאמן. שומעים כל הזמן על חיילים אחרים ואז זה בא לפתח ביתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully