וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה שישראל נערכת לתקוף באיראן: צה"ל החל לשבש אותות GPS סמוך לקריה בת"א

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 22:42

לוואלה נודע כי במערכת הביטחון התקבלה החלטה לפגוע בפעילותם של מערכות ניווט סמוך לבסיס המטה הכללי. בישראל נערכים לתגובה מהמפרץ הפרסי, ומנהלי תשתיות לאומיות ומתקנים רגישים נמצאים במוכנות גבוהה. צה"ל: "במהלך הלחימה מופעלים באופן יזום שיבושי GPS לצרכים שונים"

נתניהו בטקס הממלכתי השבעה באוקטובר יסמל לדורות את מחיר תקומתנו/עומר מירון /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

על רקע ההסלמה בין ישראל לאיראן, צה"ל החל לשבש אותות GPS באזור הקריה בתל אביב - כך נודע היום (שני) לוואלה. צה"ל כבר נערך לאפשרות שהיא תתקוף שוב לאחר התקיפה הישראלית המסתמנת. גורם ביטחוני אישר כי האמריקנים יסייעו בעיבוי מערך ההגנה האווירית בישראל. משרד הביטחון וצה"ל משדרגים את מערכי הגילוי וההתראה בטכנולוגיות מתקדמות באזורים שונים ברחבי בארץ.

בצה"ל, קיימו מספר דיונים על ההיערכות לתגובה איראנית נוספת לתקיפה ישראלית. ההיערכות כוללת מוכנות גבוהה של מערך ההגנה האווירית, מערך הבקרה של צה"ל, אמ"ן, פיקוד העורף, משרדי ממשלה בראשם משרד הביטחון, ומנהלי תשתיות לאומיות ומתקנים רגישים.

הקריה בתל אביב. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון, אתר רשמי
נערכים לתקיפה נוספת מהמפרץ הפרסי. הקריה בתל אביב/אתר רשמי, אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

לוואלה נודע כי משרד הביטחון ובתוכו מפא"ת (המנהל למחקר פיתוח אמל"ח ותשתית טכנולוגית), צה"ל ותעשיות ביטחון פועלים מסביב לשעון לשדרג את מערכי הגילוי וההתראה בטכנולוגיות מתקדמות באזורים שונים בארץ.

ארצות הברית מעריכה שישראל צמצמה את מטרותיה בהתקפה המתוכננת נגד איראן. הגורמים מעריכים שהתגובה למטח הטילים האיראני בתחילת החודש תתמקד בתשתיות צבאיות ואנרגיה של איראן, ולא באתרי הגרעין שלה או בחיסולים של בכירים.

תגובת דובר צה"ל: "במהלך הלחימה מופעלים באופן יזום שיבושי GPS לצרכים שונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully