וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל על האסון בבא"ח גולני: התקיפה קשה וכואבת, ממשיכים לקראת הבאות

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 10:29

זמן קצר לאחר האסון, בו נהרגו ארבעה חיילים ונפצעו 63, קיים תחקיר ראשוני עם המפקדים ושוחח עם צוותי הרפואה בבסיס. "אנחנו במלחמה, ותקיפה של בבסיס אימונים בעורף כואבת. גולני רשמה הישגים רבים, והתמודדה עם מצבים קשים"

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"התקיפה קשה וכואבת, אנחנו ממשיכים להילחם ולהתאמן לקראת הבאות": הרמטכ"ל הרצי הלוי, הגיע אמש לבסיס האימונים של חטיבת גולני סמוך לבנימינה, זמן קצר לאחר פגיעת הכטב"ם בחדר האוכל במקום - בה נפלו ארבעה חיילים ונפצעו 63. הוא קיים תחקיר ראשוני עם המפקדים ושוחח עם צוותי הרפואה בבסיס.

"אנחנו במלחמה, ותקיפה של בבסיס אימונים בעורף היא קשה והתוצאות כואבות. פעלתם היטב בטיפול ופינוי הפצועים והנפגעים. חבקו את המשפחות השכולות, לוו את הפצועים וחזקו את המפקדים והחיילים. חטיבת גולני רשמה הישגים רבים במלחמה והתמודדה בנחישות עם מצבים קשים, לכו בדרך המורשת", הוסיף הלוי.

סמל אמיתי אלון, סמל יוסף הייב, סמל יואב אגמון וסמל עומרי תמרי - בני 19 - הם הארבעה שנפלו באסון.

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר קיימו הערכת מצב משותפת בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון. דובר צה"ל
הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר קיימו הערכת מצב משותפת בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון/דובר צה"ל

שר הביטחון הגיע הבוקר לבסיס האימונים של חטיבת גולני, סייר בזירת פגיעת הכטב"ם ושמע מהמפקדים שנכחו במקום פרטים ראשוניים על האירוע הקשה. "מדובר באירוע קשה עם תוצאות כואבות עלינו לתחקרו, ללמוד את הפרטים ולהטמיע את הלקחים בצורה מהירה ומקצועית", אמר השר בעת ביקורו. "מול איום הכטבמ"ים אנו מרכזים מאמץ לאומי ועוסקים בפיתוח פתרונות שיסייעו להתמודד עם האיום. חטיבת גולני הוכיחה כבר יותר מפעם אחת, גם במלחמה הנוכחית, שהמפקדים והלוחמים שלה יודעים לקום מהאירועים הקשים ביותר ולהמשיך להלחם, אני בטוח כי גם הפעם נראה זאת".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שר הביטחון, יואב גלנט , בביקור בבסיס האימונים של חטיבת גולני. 13 באוקטובר 2024. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"חטיבת גולני הוכיחה כבר שהמפקדים והלוחמים שלה יודעים לקום מהאירועים הקשים ביותר"/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

מה שיודעים בצה"ל כרגע הוא ששני כלי טיס בלתי מאוישים ששיגר חיזבאללה מלבנון חצו לשטח ישראל במקביל. האחד נע בתוואי מערבי מעל הים ויורט מעל הים מספינת חיל הים. השני נע מעל היבשה, מטוסי חיל האוויר נראו מנסים ליירט אותו מעל הקריות לעיני תושבים ואז הוא ככל הנראה אבד להם, המשיך דרומה אל יעדו, בסיס האימונים החילי של חטיבת גולני סמוך לרגבים, שם בחדר האוכל התיישבו אותה עת עשרות חיילים צעירים לארוחת הערב. אזעקות לא הופעלו. הכטב"ם חדר את הגג דרך תקרת חדר האוכל והתפוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully