וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבלים תכננו להגיע לכאן, להצטייד ולצאת להתקפה": צה"ל מסכל את יכולות חיזבאללה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 16:37

בעוד שנשמעים יירוטים מעלינו, צה"ל חשף בפני כתבים את תכנית ההתקפה של כוח רדואן. בתוך בתי אזרחים - רקטות שמכוונות ליישובי העוטף, מחסני אמל"ח ומרחבים להצטיידות. צפו בתמרון הלוחמים

כבתבנו הצבאי, אמיר בוחבוט בתוך שטח לבנון/אמיר בוחבוט

רגע לפני יום כיפור, צה"ל אפשר למספר כתבים להצטרף ללוחמים בדרום לבנון. כוח הניוד המיוחד של חטיבת 228 נערך לנסיעה המאובטחת על גבי ג'יפים לתוך השטח, בעוד שמעלינו יורט מטח רקטות על ידי לוחמי ההגנה האווירית. החלנו בנסיעה בדרך המפותלת וההררית, בעודנו מתקרבים לזירת קרבות בכפר סמוך ושומעים את הדי הפיצוצים והירי. באחד הכפרים, בעוד שברקע נשמעים הדי הלחימה, הוצגו בפני הכתבים תשתיות הלחימה ומחסני האמל"ח שהוסתרו בלב בתים ואזורים אזרחיים.

כוחות צה"ל ,לבנון ,10 לאוקטובר 2024. אמיר בוחבוט
כוחות צה"ל ,לבנון ,10 לאוקטובר 2024/אמיר בוחבוט

מח"ט 228 אל"מ יניב מלכה סיפר: "אנחנו נמצאים במיני-מחסן אמל"ח באחד מהכפרים מהם היה צריך לצאת כוח רדואן לישראל. יש פה רקטות 106 מ"מ וציוד חדש למחבלים. כשהגענו לכאן הרקטות היו מכוונות לעבר אביבים. כל המבנים פה מסביבינו עם ציוד טרור".

"לצערי הרב רוב הבתים כאן הם כאלה, מחסן אמל"ח ענק. יעד מבוצר שמוכן ללחימה. הם היו אמורים להגיע לכאן עם טנדרים, אוטובוסים או אמבולנסים, לקחת ציוד לחימה ולצאת מכאן להתקפה. לא מצאנו כאן בית אחד שאמר לעצמו אני לא נוגע בדבר הזה (אמל"ח וציוד צבאי)", אמר המח"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully