וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאי גולן עודכנה על האישום נגד הטוקבקיסט שגידף אותה - דרך כתבי וואלה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 0:01

השרה מאי גולן עודכנה דרך כתבי וואלה על הקראת כתב האישום נגד האדם ששלח לה הודעות בעלות אופי מיני מבזה. "חבל לי שלא ידעתי על הדיון הזה ולמדתי על זה מגוף התקשורת שפנה אליי". הסנגורית של הנאשם צפויה לבקש את דחיית הדיון

השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, על הקראת כתב האישום נגד תומר גיא. 12 באוקטובר 2024/מאי גולן

בבית משפט השלום בתל אביב יוקרא מחר (ראשון) כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב נגד תומר גיא, בן 28 מחולון, ששלח הודעות בעלות אופי מיני מבזה לשרה מאי גולן. כתב האישום כולל הודעות ששיגר הנאשם ביולי 2023 לשרה, באמצעות פייסבוק, ובהן שלל קללות וגסויות לצד איומים כמו: "ת*****י אלף פעם יא ז**ה מטומטמת, לא לצאת מהבית היום, חבל, מלחמת אחים, הגיע הזמן להשתיק אתכם אחת ולתמיד".

הנאשם, תומר גיא, מואשם בשליחת הודעות בעלות אופי מיני קשה לשרה מאי גולן. ההודעות כפי שמתואר בכתב האישום, כללו ביטויים מיניים קשים ומבזים וכך נטען: "אה יבת ז**ה קטנה, יא מ****ת יא אוכלת ב***, כ** אמא שלך יא בת אלף ז***, אל תדאגי, נגיע לכולכם, המלחמה רק התחילה... ש****ה קטנה ואפסה, משתין עלייך בקשת יא ז*** מסריחה, טפי עלייך יא ש****ה של ערבים".

מאי גולן. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
מאי גולן/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן, אמרה הערב לוואלה: "מהרגע שנבחרתי לכנסת ישראל, אני סופגת אין ספור נאצות, קללות, איומים, הטרדות מיניות, אם הייתי צריכה להעסיק את חוקרי משטרת ישראל בכל התלונות האלו הם היו צריכים לחקור מהבוקר עד הלילה", ציינה השרה גולן.

עוד הוסיפה, "אני לא מאמינה שצריך לבזבז את כוח האדם הזה אבל מה לעשות שאותו גוף שמאל אנרכיסטי שחושב שזה לגיטימי ובסדר לקרוא לי בקללות מזעזעות ולאיים על חיי, שוב כאותו חלק, פעם מדליקים מדורות, פעם פוגעים בנשים משרתות ציבור מהימין רק בגלל הדעה שלהם".

"לא מתכוונת לשתוק על הדבר הזה" אמרה השרה והוסיפה "ואותו נבל שעומד לדין מחר על דברים מזעזעים שהוא אמר לי, דברים שאני לא יכולה לחזור עליהם אל מול המצלמה, אני לא יודעת איזה עונש הוא יקבל, אבל לפחות הציבור ידע כי אסור לנו לשתוק לנוכח הדברים האלה".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הפגנת "מפטרים את ממשלת המחדל" ליד הבית של מאי גולן, תל אביב, 20 במרץ 2024. ליזי שאנן, Lizzy Shaanan, אתר רשמי
הפגנת "מפטרים את ממשלת המחדל" ליד הבית של מאי גולן, תל אביב, 20 במרץ 2024/אתר רשמי, ליזי שאנן, Lizzy Shaanan

עוד אמרה כי בתור השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, לא תשתוק כ"שבן אדם יורד לגופי, לנפשי לכל הרזולוציות הכי פוגעניות שקיימות בתוך אישה היום. אבל אני יכולה להבטיח לכם שזה לא ישבור אותנו ולא יתן לנו להירתע ולו במעט. וחבל לי שלא ידעתי על הדיון הזה ולמדתי על זה מגוף התקשורת שפנה אליי (וואלה) אבל בכל זאת אני מברכת על כך שזה לפחות מתקיים. ואני גם מתכוונת להגיע ולתת עדות במשפט הזה אל מול כל דברי הזימה והזוהמה שקיבלתי".

עו"ד שירה קידר, ממערך עוטף עצורי המחאה בתגובה לוואלה: "מדובר ברדיפה פוליטית של אדם פוסט טראומטי, זהו כתב אישום שאין לו אח ורע וברור שהוא תולדת הפופוליזם של הפוליטיקאית המתלוננת, חברת ממשלת החורבן, מפקירת החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully