וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: האמריקנים חושבים שטראמפ יטפל בצורה הטובה ביותר במזרח התיכון

עודכן לאחרונה: 12.10.2024 / 19:23

טראמפ מוביל את האריס בשבע המדינות המתנדנדות עם 48% תמיכה בשאלה מי מתאים יותר להתמודד עם מלחמת ישראל-חמאס. קמאלה האריס קיבלה 33% תמיכה. סקרים במדינות המתנדנדות מהווים סימן חשוב, משום שלרוב מי שזוכה במדינות הללו מנצח בבחירות

טראמפ זוכר את קורבנות ה-7 באוקטובר עם ביקור בקבר הרבי מליובאוויטש/רויטרס

האמריקנים חושבים שהנשיא הרפובליקני לשעבר דונלד טראמפ יטפל טוב יותר מקמאלה האריס במלחמה בין ישראל לחמאס - כך על פי סקר שערך אמש (שישי) וול סטריט ג'ורנל בין שבע מדינות המפתח.

לפי הסקר, בשאלה "מי מתאים יותר להתמודד עם מלחמת ישראל-חמאס?" טראמפ מוביל את האריס בשבע המדינות המתנדנדות עם 48% תמיכה. לעומתו, האריס קיבלה 33% תמיכה של אמריקנים שחושבים שתתמודד טוב יותר עם ההסלמה במזרח התיכון. לטראמפ יש גם יתרון של 50% בשאלה "מי שמסוגל להתמודד בצורה הטובה ביותר עם מלחמת רוסיה באוקראינה". גם כאן, האריס בפיגור מאחור עם 33% תמיכה.

סקרים של מצביעי מדינות מתנדנדות יכולים להוות סימן חשוב, משום שלרוב מי שזוכה במדינות הללו מצליח לנצח את הבחירות הכלליות בארצות הברית.

טראמפ זוכר את קורבנות ה-7 באוקטובר עם ביקור בקבר הרבי מליובאוויטש. רויטרס
יתמודד טוב יותר עם המלחמה? טראמפ מבקר בקבר הרבי מליובאוויטש/רויטרס

הסקר שפורסם אמש הראה כי בתמיכה הכוללת במדינות המפתח, האריס וטראמפ צמודים בין שבע המדינות שיכולות להכריע בבחירות לנשיאות בנובמבר. סקר של רויטרס השבוע מצא כי טראמפ והאריס במרוץ צמוד גם ברמה הלאומית, כשהאריס מתנדנדת בין 46% ל-43% תמיכה.

המצביעים בסקר אמרו שהם תומכים בטראמפ בכלכלה ובהגירה, בעוד שיותר מצביעים אמרו שהאריס תעשה עבודה טובה יותר בכל הנוגע לדיור, טיפול רפואי ו"אכפתיות לאנשים כמותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully