וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם ערכי, מפאר הנוער": סמ"ר איתי פוגל נפל בקרב בדרום רצועת עזה

12.10.2024 / 19:00

פוגל היה מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת "עקבות הברזל", והותיר אחריו הורים וארבעה אחים. בן דודו, אלקנה נבון נפל לפני כמה שבועות בפעילות מבצעית בג'נין. ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון"

כניסת כוחות אוגדה 162 לרצועת עזה/מעריב

סמ"ר איתי פוגל, בן 22 מיקיר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה - כך הותר היום (שישי) לפרסום. פוגל היה מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת "עקבות הברזל". איתי הותיר אחריו הורים וארבעה אחים. בן דודו, אלקנה נבון נפל לפני כמה שבועות בפעילות מבצעית בג'נין.

איתי הותיר אחריו הורים, יואב ויעל, ו-4 אחים. היה הבכור מבין אחיו. למד בישיבת נחלים, היה ממובילי הנוער בישוב יקיר, מדריך בבני עקיבא, התנדב בעמותת "להושיט יד", שירת בשריון. איתי גדל בישוב יקיר שבשומרון, משפחתו מהמשפחות הוותיקות בישוב. זו האבידה השניה אותה סופג הישוב יקיר, סרן גבריאל שני, שגדל בישוב ונשא לבת הישוב נפל ב-30 בינואר בקרב בדרום רצועת עזה.

סמ״ר איתי פוגל. 11 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
ותיר אחריו הורים, יואב ויעל, ו-4 אחים. סמ"ר איתי פוגל/דובר צה"ל

מועצה אזורית שומרון ספדה בצער על נפילתו של סמ"ר פוגל, בן הישוב יקיר במועצה. *יו"ר הישוב אלחנן סבתי אמר כי ימשיכו לתמוך במשפחה. "ערב יום הכיפורים היישוב שלנו סופג היום את האבידה השניה שלו במלחמת הקיום של מדינת ישראל", אמר. "אנו כואבים והמומים ונמשיך לחבק את המשפחה".

הרב אהרון כהן, רב הישוב יקיר, ספד לסמ"ר פוגל וסיפר על אופיו המיוחד. "הארי שבחבורה, בחור מלא באהבת ישראל, מלא בתורה, מלא בגבורה", אמר. "כל השאיפות שלו בחיים היו לעשות טוב לעם ישראל ותורת ישראל".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי איתי היה מהנוער המפואר ביותר של המועצה. "משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של איתי, מטובי בניה של הארץ, ערב יום הכיפורים, אבדה כל כך גדולה, הלב מסרב להאמין", ספד. "איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו. נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully