וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מתגבר פלוגות לוחמים בפיקוד המרכז

עודכן לאחרונה: 11.10.2024 / 15:33

לקראת כניסת יום הכיפורים והיערכות בצבא לתרחישים שונים, הוחלט בצה"ל על תגבור של מספר פלוגות לוחמים למשימות הגנה בפיקוד המרכז. "יאפשר את חיזוק ההגנה על היישובים במרחב ועל מכשול התפר"

חילופי אש עם מחבלים במבצע בשכם: שני מחבלים חוסלו, אחד מהם מחבל מרכזי שקידם והוציא לפועל פיגועי טרור ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

בהתאם להערכת המצב, הוחלט בצה"ל על תגבור של מספר פלוגות לוחמים למשימות הגנה בפיקוד המרכז. "תגבור הכוחות יאפשר את חיזוק ההגנה על היישובים במרחב ועל מכשול התפר, והיערכות הכוחות לתרחישים שונים בגזרה", נמסר מדובר צה"ל.

דיווח זה מגיע על רקע הודעת צה"ל מוקדם יותר היום (שישי) על פעילות כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב בשבוע האחרון ברחבי פיקוד מרכז, במסגרתה עצרו יותר מ-70 מבוקשים, השמידו מטענים והחרימו כ-15 נשקים מסוגים שונים לצד עשרות אלפי שקלים מכספי טרור.

במהלך הפעילויות הכוחות ניהלו חילופי אש עם מחבלים. בעקאבה שבחטיבת הבקעה והעמקים הכוחות חיסלו מחבל חמוש. בבית ענאן שבחטיבת בנימין הושמדו שישה מטענים מאולתרים והוחרמו דגלי חמאס ואקדח. בחברון נעצר מבוקש והוחרם רובה.

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, בהערכת מצב ביהודה ושומרון. 7 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, בהערכת מצב ביהודה ושומרון. 7 באוקטובר 2024/דובר צה"ל

בנוסף, צה"ל ושב"כ הודיעו אמש (חמישי) כי במהלך פעילות משותפת כלי טיס תקף במרחב טולכרם וחיסל את מחמד עבדאללה, ראש התארגנות הטרור של הגא"פ בנור א-שמס שבטול כרם, יחד עימו חוסל מחבל נוסף. עבדאללה היה מחליפו של מחמד ג'אבר (אבו שוג'עא), ראש התארגנות הטרור בטולכרם שחוסל ע"י כוח ימ"מ ב-29.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully