וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בדרום לבנון: "אנחנו לא עוצרים עד שאנחנו מחזירים את התושבים בביטחון"

עודכן לאחרונה: 11.10.2024 / 13:59

הרמטכ"ל וראש השב"כ קיימו הערכת מצב בדרום לבנון והבטיחו שלא יעצרו את שהתושבים ישובו בביטחון. "נמשיך לרדוף את החמאס בכל מקום. את הטבח של של ה-7 באוקטובר תמיד נזכור ונוודא שאת הלקח של ה-8 באוקטובר הם יזכרו"

הרמטכל וראש השבכ במסר לקראת יום הכיפורים/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר קיימו אתמול (חמישי) הערכת מצב משותפת בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון, מפקד אוגדה 91 ומפקדים נוספים. הרמטכ"ל אמר כי לא יעצרו את שישיבו את התושבים בביטחון, ראש השב"כ אמר כי "נמשיך לרדוף את חמאס בכל מקום".

"אנחנו עכשיו עם שבע אוגדות מתמרנות, שלוש בעזה - דרום הרצועה, מרכז הרצועה, צפון הרצועה, ארבע אוגדות עובדות כאן, מתמרנות, וצה"ל פועל בעוד הרבה מקומות אחרים", פתח הרמטכ"ל והוסיף כי "אנחנו ממשיכים להילחם באויב ואנחנו לא עוצרים עד שאנחנו לא מבינים שאנחנו יודעים להחזיר את התושבים, לא רק בביטחון עכשיו, גם בהתבוננות עתידית".

עוד ציין כי אם מישהו יבוא לבנות את הכפרים האלה עוד פעם, "הוא יגיד לא כדאי לבנות תשתיות טרור כי צה"ל יחריב את הכפר הזה שוב". לבסוף פנה ללוחמים: "מה שאתם עושים כאן הוא הרכיב הכי חשוב להחזרת התושבים. אז תראו, ימים מיוחדים וחגים, ואנחנו כולנו ממוקדים בעשייה כדי שתושבי מדינת ישראל יוכלו לעשות את החגים ולשנים קדימה להיות כאן בביטחון".

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר קיימו הערכת מצב משותפת בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון. דובר צה"ל
הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר קיימו הערכת מצב משותפת בדרום לבנון עם מפקד פיקוד הצפון/דובר צה"ל
רמטכ״ל, הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר בהערכת מצב בדרום לבנון. דובר צה"ל
רמטכ״ל, הרצי הלוי וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר בהערכת מצב בדרום לבנון/דובר צה"ל

ראש השב"כ אמר כי מדינת ישראל לא יכול להגן על התושבים רק בעזרת קוי שמירה ובניית ממ"דים, "זה צריך להיות בקיני המחבלים ובפסי הייצור. לכן, בגבול של שלום - הגנה בצד הגבול. בגבול של מלחמה - הגנה משני צידי הגבול עם חופש פעולה".

עוד אמר כי ימשיכו לרדוף את חמאס, "בשנים האחרונות אנו רואים התבססות של חמאס בלבנון, היא תגבר כי הם יצאו מעזה וההשקעה תהיה כאן. אנחנו נמשיך לרדוף אותם בכל מקום. את הטבח של של ה-7 באוקטובר תמיד נזכור ונוודא שאת הלקח של ה-8 באוקטובר הם יזכרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully