וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: עשתה הפלה - ונטשה את התינוק באמצע הרחוב

עודכן לאחרונה: 11.10.2024 / 12:24

צוותי מד"א קבעו את מותו של תינוק בן כמה ימים, שעדיין היה מחובר לחבל הטבור ואותר ליד פח זבל ברחוב בתל אביב. לא נמצאו עליו סימני אלימות. מנהל המכון לרפואה משפטית הוזעק לזירה, ונפתחה חקירה

תינוק בן כמה ימים, נמצא מחוסר הכרה הבוקר (שישי) ליד פח זבל בשכונה בדרום בתל אביב. צוותי מד"א שהוזעקו למקום בעקבות דיווחי אזרחים, איתרו תינוק ללא סימני חיים וקבעו את מותו. התינוק אותר לבד, ללא בני משפחה, וללא סימני אלימות בגופו או בפניו.

התינוק נמצא כשהיה במצב של ריקבון, ועל פי הערכת הגורמים בזירה האם עשתה הפלה ונטשה אותו בפינת הפחים ברחוב לאחר מכן, כשעדיין היה מחובר עם חבל הטבור. ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית הגיע לזירה בשעה האחרונה לצורך השלמת החקירה.

צוותי מד"א בזירת האירוע בו נמצא תינוק ללא רוח חיים, 11 באוקטובר 2024. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
צוותי מד"א בזירת האירוע בו נמצא תינוק ללא רוח חיים, 11 באוקטובר 2024/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

שוטרי תחנת שר"ת יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון הגיעו לזירה החלו בפעולות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע ואיתור האם. כמו כן, צוותי זק"א הגיעו לזירה לאיסוף ממצאים וסיוע לחוקרי המז"פ. הפעוט יועבר להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית.

חובש רפואת חירום במד"א ניב שקד סיפר: "הגענו למקום וראינו את התינוק כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

  • עוד באותו נושא:
  • פעוט
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully