וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: 3 חיילי מילואים נהרגו מפיצוץ מטען בצפון רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 22:41

רס"ר (מיל') אורי משה בורנשטיין, רס"ן (מיל') נתנאל הרשקוביץ ורס"ר (מיל') צבי מתתיהו מרנץ שירתו ביחידת הסיוע המנהלתי. עומר גבאי, שאורי הגיע לשמח אותו בחתונתו: "ממש קיוויתי שאוכל להחזיר לו טובה". ראש המועצה האזורית בנימין: "צבי יצא להילחם על תקומת ישראל"

בריתה שארגנו חברי הפלוגה לצבי מרנץ/לפי סעיף 27א

דובר צה"ל התיר הערב (חמישי) לפרסום כי שלושה חיילי מילואים נהרגו מפיצוץ מטען בצפון רצועת עזה. רס"ר (מיל') אורי משה בורנשטיין, בן 32 ממורשת, מפקד אכזרית ביחידת הסיוע המנהלתי 5460, עוצבת 'בני-אור' (460), רס"ן (מיל') נתנאל הרשקוביץ, בן 37 מירושלים, סגן מפקד פלוגה ביחידת הסיוע המנהלתי ורס"ר (מיל') צבי מתתיהו מרנץ, בן 32 מבני אדם, מפקד כיתה ביחידת הסיוע המנהלתי.

מועצה אזורית בנימין פרסמה הודעה לאחר שנודע על מותו של רס"ר מתתיהו: "בלב כואב אנו מודיעים כי בקרבות ברצועת עזה נפל לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי"ד, תושב היישוב 'בני אדם' בבנימין. צבי בן 32, הותיר אחריו את אשתו טל ושלושה ילדים: עומר בן 7, אופיר בן 4 ונאיה בת שנה".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, מסר: "המומים וכואבים את נפילתו של צבי. אבא לילדים קטנים שיצא להילחם על תקומת עם ישראל ולניצחון על אויבנו. אנחנו עוטפים את טל היקרה ואת הילדים הרכים. עם ישראל ילחם בגבורה עד הניצחון. ההלוויה תתקיים הלילה בשעה 01:00 בהר הרצל בירושלים".

אורי משה בורנשטיין , נתנאל הרשקוביץ , צבי מתתיהו מרנץ. דובר צה"ל
אורי משה בורנשטיין , נתנאל הרשקוביץ , צבי מתתיהו מרנץ/דובר צה"ל

ישראל גנץ ספד גם לרס"ן (מיל') הרשקוביץ': "בצער רב ובכאב עצום, התבשרנו על נפילתו בקרב של נתנאל הרשקוביץ הי"ד, תושב נחושה. ‏קהילת נחושה אבלה ומשתתפת בצערה של משפחת הרשקוביץ, האישה-לירון, והילדים-נועם, איתמר ואורי".

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, ספד לרס"ר (מיל') אורי משה בורנשטיין, בפוסט וכתב: "העיר לוד מבכה את מותו של לוחם המילואים אורי בורנשטיין הי"ד, תושב העיר שנהרג היום בעזה. אורי, במקור מהיישוב מורשת, התחנך במכינה הקדם צבאית 'מעוז' בלוד, ובשנים האחרונות התגורר בשכונת נוה זית כסטודנט להנדסת מכונות באריאל, בפרויקט 'תוצרת הארץ'. אנו שולחים תנחומים למשפחה ולקהילה, ההלוויה הערב בשעה 23:00 בהר הרצל. יהי זכרו ברוך!"

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, שנהג לרקוד ברייקדאנס בחתונות, נפל מפיצוץ מטען בעזה, 10 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, שנהג לרקוד ברייקדאנס בחתונות, נפל מפיצוץ מטען בעזה, 10 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עומר גבאי, שאורי הגיע לשמח אותו בחתונה כשרקד ברייקדאנס, ספד לו: "הוא דאג לבוא לכל חתונה ולרקוד לפניו ולעשות ברייקדאנס... היה גם אצלי בחתונה.. ממש קיוויתי שאוכל להחזיר לו טובה כשיגיע תורו ולרקוד אצלו... אדם כל כך טוב, מחייך לכולם ומאיר פנים לכל אחד... ה' יקום דמו".

אורי ברך את סבו ג'ק שחגג יום הולדת 100 לפני כמה חודשים: "זה לא קורה כל יום. שבוע שעבר חגגנו בקנדה אירוע של פעם ב-100 שנה. יום הולדת 100 לסבא ג'ק. בתור הבכור במשפחה, התבקשתי לומר כמה מילים, אז משתף גם פה. סיפרתי לאורחים קצת עליי ועל אחיי, על עיסוקנו במדע וטכנולוגיה - גם כדי בשביל ההיכרות וגם כקונטרה לניסיון של הנאצים להשמיד את העם היהודי (סבא הוא הניצול היחיד ממשפחתו ששרד את אושוויץ)".

אורי הוסיף כי "השוויתי בין חייו מלאי האתגרים של יעקב אבינו שחי 147 שנה לחייו של סבא ג'ק - יעקב ששרד את השואה לבדו, בנה את ביתו בארץ זרה, שכל את בנו הגדול בטרם עת ושנים ספורות אחר כך גם את אשתו(סבתא, גם היא ניצולת שואה). יעקב אבינו זכה לחיים ארוכים ולכך שיצאו ממנו 12 השבטים וכך גם סבא יעקב זוכה לחיים ארוכים ולדור המשך שמצליח ועוד יצליח כל אחד בתחומו".

רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, שנפל מפיצוץ מטען בעזה, עם סבו ניצול השואה, 10 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רס״ר (מיל׳) אורי משה בורנשטיין, שנפל מפיצוץ מטען בעזה, עם סבו ניצול השואה, 10 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"יעקב אבינו מהווה מודל לחיקוי של עמידה באתגרים באמונה ובנחישות וכך גם סבא שמאז ומתמיד האמין והכווין לעבודה קשה. סבא היה עד לפני שנים ספורות אחראי על ה'קידֵש קלאב' בבית הכנסת והיה כל השבוע נוסע ברחבי טורונטו לארגן את האוכל והציוד לשבת. כיום הוריד הילוך אבל יוצא להליכה ארוכה בשלג, בגשם וגם בחום, בקצב מהיר מרובנו. סיימתי ואיחלתי לאורחים, ומאחל גם פה, חיים ארוכים ומלאים כמו של סבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully