וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע אכיפה מיוחד של המשטרה: שב"ח מחברון נעצר לאחר שמכר אלכוהול לקטין

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 13:34

סוכן קטין של מחלק הנוער של תחנת ת"א צפון הצליח לרכוש משישה בתי עסק שונים אלכוהול. במסגרת המבצע, נבדקו מספר רב של עסקים ונעצרו 4 מוכרים. אחד מהעצורים הוא שב"ח מחברון, בעל העסק עוכב לתחנה לצורך חקירה

קויק: מעצר בני משפחת המחבל מערערה/דוברות משטרת ישראל

במסגרת המאבק בתופעת מכירת אלכוהול לקטינים, שוטרי מחלק הנוער של תחנת ת"א צפון, בשיתוף מודיעין, בלשים, ומערך הרישוי עסקים של מרחב ירקון ערכו השבוע פעילות אכיפה יזומה משותפת אשר במסגרתה הופעל סוכן קטין כנגד עסקים שמוכרים אלכוהול לקטינים. במהלך הפעילות נבדקו עסקים שונים בתחומי צפון ת"א, בהם ניסה הקטין לרכוש בקבוקי אלכוהול מסוגים שונים.

בשישה מהעסקים שנבדקו, ברחובות דבורה הנביאה, בן יהודה, הברזל והדר יוסף נתפסו על חם 4 חשודים אשר מכרו אלכוהול לקטין בניגוד לחוק, בחלקם אף ביותר מהזדמנות אחת. בעלי העסק זומנו לחקירה פלילית ובהתאם לממצאי החקירה תיבחן המשטרה את סגירתם של העסקים בצו מנהלי.

תיעוד אלכוהול שנתפס על ידי המשטרה. דוברות משטרת ישראל
האלכוהול שנקנה על ידי הסוכן הקטין של המשטרה/דוברות משטרת ישראל

בסופר רחוב בארט הצליח הקטין לרכוש אלכוהול, וכשביקשו הבלשים לזמן את המוכר לחקירה במשטרה גילו כי הוא שוהה בלתי חוקי מחברון ועצרו אותו לחקירה בתחנת ת"א צפון.

בעל העסק עוכב לתחנה לצורך חקירה באזהרה בחשד למכירת אלכוהול והעסקת שוהה בלתי חוקי, ובהתאם לממצאי החקירה הפלילית בנוגע להעסקת השב"ח ולמכירת האלכוהול, תיבחן המשטרה את סגירתו של העסקים בצו מנהלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully