וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שלמים ברגע: רויטל, דביר ושלושת הכלבים שלהם נהרגו במטח הרקטות לקריית שמונה

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 9:30

לאחר שרויטל החלימה מסרטן, היא בחרה לעבור לגור עם בן זוגה דביר בקריית שמונה בשנתיים האחרונות. למרות ניסיונות השכנוע להתפנות מהעיר בחודשים האחרונים, השניים העדיפו להישאר בה יחד עם שלושת הכלבים שלהם. בן משפחתו של דביר: "אנחנו מרגישים שאנחנו בחלום רע"

נפילה בקריית שמונה/מעריב

במטח הירי הכבד אתמול (רביעי) לעבר קריית שמונה נרצחו רויטל יהוד (45) ובן זוגה דביר שרביט (43), יחד עם שלושת הכלבים שלהם - ג'וני, מיקה ואורקה. השניים, תושבי העיר בשנתיים האחרונות, יצאו לטיול עם כלביהם ובעת האזעקה היו באמצע הדרך ולא הספיקו להגיע למרחב מוגן. הטיל נפל בסמוך אליהם, והם נפגעו מרסיסים. הכלב ג'וני מת במקום, ושתי הכלבות נפצעו קשה ונלקחו למרפאה וטרינרית, אבל מצבן היה קשה מאד ולא ניתן היה להציל אותן.

רויטל החלימה לפני כשנתיים ממחלת הסרטן, אז עברה מאילת לקריית שמונה בעקבות בן זוגה שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל. במהלך החודשים האחרונים בני משפחתה של רויטל ניסו לשכנע אותה לצאת מקריית שמונה ולהתפנות לבאר שבע, אך רויטל ודביר החליטו להמשיך ולהישאר בעיר יחד.

רויטל יהוד ובן זוגה דביר שרביט שנרצחו במטח לקריית שמונה אתמול. באדיבות המשפחה
רויטל יהוד/באדיבות המשפחה
רויטל יהוד ובן זוגה דביר שרביט שנרצחו במטח לקריית שמונה אתמול. באדיבות המשפחה
דביר שרביט/באדיבות המשפחה
רויטל יהוד ובן זוגה דביר שרביט שנרצחו במטח לקריית שמונה אתמול. באדיבות המשפחה
דביר עם הכלבים ג'וני, מיקה ואורקה/באדיבות המשפחה

אחותה של רויטל אמרה: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אשה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש תשרי ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה".

מאיר (מיקו) בן שטרית, בן משפחה של דביר, אמר: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים שאנחנו בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו".

דביר שרביט ייקבר בבית הקברות בחברון היום בצהריים, ורויטל יהוד תיקבר בבית העלמין בבאר שבע.

במטח בו נהרגו הזוג זוהו 20 שיגורים. הפגיעות הובילו לשריפות במספר בניינים ונזקים נגרמו לתשתיות חשמל. למטח לקריית שמונה קדם רצף אזעקות נרחב בגליל המערבי שהגיע עד קיסריה. במהלכו, נפצעו שישה אזרחים מרסיסים, ולאחר מכן רצף אזעקות נוספים במשגב עם, מרגליות וראש הנקרה. זאת ועוד, סוללת "קלע דוד" יירטה שני שיגורים חריגים מלבנון שהפעילו אזעקות בשורת יישובים בגליל המערבי, מבואות הכרמל ועד קיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully