וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתגברת את אבטחת ראש המטה של בן גביר

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 8:47

בהודעת לשכת השר לביטחון לאומי נמסר שמקורבו של בן גביר חנמאל דורפמן מאוים בדרגה 5, כך "לפי מידע מודיעני שהתקבל". בהתאם, נמסר, המשטרה החליטה לתגבר את האבטחה סביבו. לא נמסר מידע נוסף אודות האיומים מהם סובל דורפמן

בן גביר בזירת הפיגוע/ניב אהרונסון

לשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיעה היום (חמישי) כי תוגברה האבטחה סביב ראש המטה של השר, חנמאל דורפמן. לדברי הלשכה, ראש המטה הוגדר כ"מאוים בדרגה 5", כך על פי הערכה במשטרה על בסיס "מידע מודיעיני שהתקבל". בהודעת הלשכה לא נמסר מידע על טיב האיומים מהם סובל דורפמן.

לפי גורמים בסביבת השר, דורפמן היה מאוים עד לאחרונה ברמה 3, ובימים האחרונים האיומים נגדו עלו לרמה 5. עם זאת, "מפאת ביטחונו", הגורמים סירבו לפרט מהם האיומים מהם סובל. לפיהם, מי שאחראי על ההחלטה הוא מדור מאוימים במשטרה.

ראש המטה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, חנמאל דורפמן, בזירת פיגוע במעלה אדומים

1 באוגוסט 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
ראש המטה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, חנמאל דורפמן, בזירת פיגוע במעלה אדומים 1 באוגוסט 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

על פי חשיפת "הארץ" במרץ אשתקד, דורפמן הציג את עצמו כמנהל המטה של השר וחתם כך על מסמכים רשמיים טרם הוסדר מעמדו כעובד מדינה. בין היתר נחשף כי פנה למפכ"ל המשטרה דאז יעקב שבתאי בדרישות, זאת על אף שלא היה מועסק באותה העת בידי המדינה. בזמנו ביקש מהמפכ"ל לערוך שינויים בחטיבת הדוברות של המשטרה, הכוללים ביטול תקנים שאותם אישר השר הקודם עמר בר בנוסף לקיצוץ של 25% מהתקנים הקבועים בחטיבה.

בהארץ ציטטו גורם בכיר במשטרה, שאמר על העובדה שדורפמן חתם על מכתבים רשמיים אף שלא היה עובד רשמי: "במצב הנוכחי, זו פשוט התחזות". מלשכתו של בן גביר לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully