וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן אזעקה: נשכב על הכביש סמוך למכוניתו והוכש על ידי נחש צפע

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 7:31

תושב כפר סבא הוכש על ידי נחש צפע, בזמן שנשכב על הרצפה כשניסה להתחבא מהיירוטים: "המזל שלי היה ששמתי ידיים על הראש והקשבתי להנחיות פיקוד העורף"

אזעקות באזור המרכז, 15 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוסי בצלאל, תושב כפר סבא, בן 72, לא הכין את עצמו לרגע בו הוא הוכש על ידי נחש צפע, רק כי ניסה בזמן אזעקה לעצור את רכבו ולתפוס מחסה. החוויה הלא צפויה והמפחידה קרתה בעקבות טיל ששוגר מתימן ויורט.

"התרחקנו מהרכבים וירדנו לצידי הכביש לבור של כמטר וחצי לתפוס מחסה. שמתי ידיים על הראש כמו שמנחה פיקוד העורף, ופתאום הרגשתי כאב חד ביד השמאלית. הרמתי את הראש וראיתי שנחש נשך אותי", אמר בצלאל.

עוד סיפר כי לאחר הנשיכה, הרגיש חולשה כללית, לחץ בחזה והרגליים שלו נחלשו: "לא ידעתי מה קורה, אבל התחלתי להרגיש ממש לא טוב. בדקו אותי והחליטו לתת לי את הנסיוב בשלב מאוחר יותר כי הנפיחות התפשטה ביד. נכנסתי לטיפול נמרץ ב-9 בבוקר למחרצ ויצאתי משם בשעה 16 אחרי הצהריים. היום שוחררתי לביתי".

במהלך האירוע, בצלאל הצליח לצלם את הנחש ולהתקשר לאשתו כדי לעדכן אותה שהוא מקבל טיפול רפואי. צוות מד"א שהיה בסביבה הקרובה המשיך להרגיע אותה וליידע אותה שהוא נמצא במצב קל והוא בדרך לבית החולים.

נחש הכיש אדם שנשכב ליד רכבו במהלך אזעקה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
הכשת הנחש/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
נחש הכיש אדם שנשכב ליד רכבו במהלך אזעקה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
נחש הצפע/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
נחש הכיש אדם שנשכב ליד רכבו במהלך אזעקה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
הכשת נחש הצפע/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

בדיעבד התברר כי שמירה על הנחיות פיקוד העורף הצילה את חייו: "אני מבין היום שהמזל שלי היה ששמתי את הידיים על הראש," אמר בצלאל. "אם לא הייתי עושה את זה, הנשיכה הייתה יכולה להיות בראש, וזה היה הרבה יותר מסוכן. בפעם הבאה שתהיה אזעקה, אני בטוח אמשיך לנהוג לפי ההנחיות כי הן באמת מצילות חיים".

"עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב, היד פחות נפוחה ואני מודה לצוות מד"א על הטיפול המסור שלהם. הם הגיעו מהר, טיפלו בי בצורה מדהימה", סיכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully