וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בחדרה: כוחות מד"א מטפלים ב-6 פצועים בארבע זירות

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 13:46

הפצועים הובלו לבית החולים חדרה - לאחר שמחבל נסע בין ארבע זירות כשהוא רכוב על אופנוע. הוא נוטרל בתום מרדף ברחבי העיר בו השתתפו כוחות משטרה רבים. הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה, שניים מהם במצב אנוש | כל העדכונים

מעצר החשוד בפיגוע הדקירה בחדרה/שלומי גבאי

אירוע דקירה רב זירתי בחדרה: 6 פצועים בארבע נקודות שונוות ברחבי העיר. 2 במצב אנוש, 3 במצב קשה ו-1 בינוני. הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה. דובר המשטרה סגן ניצב אריה דורון מסר כי ככל הנראה מדובר בפיגוע. מפכ"ל המשטרה דני לוי הגיע לזירת האירוע ומסר כי השב"כ מעורב בחקירה: "נגיע לכל המעורבים". בדברים שמסר לתקשורת הצהיר, לטענתו כי מקרה כזה "נגזר עלינו בתקופה הזו".

"זהו יום קשה עבור חדרה, אך גבורת התושבים שלנו שבלטו באירוע וסייעו בתפיסת המחבל מוכיחה את החשיבות שבערנות, שכן תוצאות הפיגוע יכלו להיות קשות בהרבה. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת על קור הרוח והתושייה. אנחנו עומדים בתקופה מורכבת, אך נעבור אותה יחד, חזקים ומלוכדים", מסר ראש העיר ניר בן חיים מהזירה. "הנחיתי את כוחות הביטחון והשיטור העירוני לתגבר את הסיורים בכל רחבי העיר, והם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות המשטרה על מנת להבטיח את ביטחון תושבי העיר. תלמידי בתי הספר והגנים הוגנו היטב במהלך האירוע, והצוותים שלנו פרוסים כדי להמשיך לשמור על הסדר ועל תחושת הביטחון של כולנו. חדרה תמשיך לעמוד איתנה מול כל אתגר"

תפיסת המחבל בזירת אירוע דקירה ברח' גיתית בחדרה, 9 באוקטובר 2024. שלומי גבאי
תפיסת החשוד על ידי המשטרה/שלומי גבאי
כוחות חמושים באחת מזירות הדקירה בחדרה. שלומי גבאי
כוחות משטרה חמושים סורקים את רחובות חדרה/שלומי גבאי

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א ויקי קלי סיפר: "מדובר על אירוע מורכב שמתפרש על מספר זירות, יצאנו בכוחות מד"א גדולים מאוד וסרקנו את הזירות בהן דווח למוקד מד"א על נפגעים וטיפלנו במספר פצועים במצבי פציעה שונים, חלקם במצב קשה. הענקנו להם טיפולים רפואיים מצילי חיים והחלנו לפנות אותם לבית החולים הלל יפה".

תוך דקות ספורות מקבלת הדיווח על האירוע הגיע ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים לזירה. ראש העיר הנחה את צוותי הביטחון והשיטור העירוני של העירייה לתגבר את הסיורים ולחבור לכוחות הביטחון הפועלים בעיר. כמו כן, עד סיום האירוע הנחה ראש העיר לא לשחרר את התלמידים מהגנים ומבתי הספר.

מסוק משטרתי חג מעל שמי חדרה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מסוק משטרתי חג מעל שמי חדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully