וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: זה רופא השיניים מהצפון המואשם במעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 23:51

ע"פ כתב האישום ד"ר אסכנדר קעואר עשה את המעשים המגונים באישה בזמן שישבה על כיסא הטיפולים בקליניקה. כשקמה מהכיסא ראתה את איבר מינו החשוף, נבהלה ויצאה. הוא מכחיש את המיוחס לו

גז"ד לבדואי שעשה מעשה מגונה בילדה בת 8. בימ"ש מחוזי ב"ש/אבי רוקח

רופא השיניים מהצפון החשוד במעשה מגונה במטופלת הוא ד"ר אסכנדר קעואר, תושב נצרת בן 63.
ע"פ כתב אישום כנגדו שהגישה פרקליטות מחוז צפון, האירוע המדובר התרחש בצהרי יום ה-24 ביולי השנה במרפאה בה עבד ד"ר קעואר. במהלך טיפול באישה ששכבה על מיטת טיפולים וככל העולה "מבלי שהיא שמה לב לכך בשל נסיבות הטיפול", הוא הוציא מולה את איבר מינו מחוץ למכנסיים, הניח את ידה על איבר מינו מספר פעמים, והצמיד את שתי ידיה לאיבר המין שלו, כך לפי כתב האישום.

עוד צוין בכתב האישום שהמטופלת ראתה את איבר מינו של ד"ר קעואר היא נבהלה והלכה לכיוון הדלת. ד"ר קעואר המכחיש את המיוחס לו ביקש לאסור את פרסום שמו ואף קיבל את מבוקשו בבית משפט השלום בנצרת.

הגשת כתב אישום נגד אזרח ישראלי בגין גיוסו על ידי גורמי מודיעין באיראן לקידום התנקשות באישים ישראליים, בימ"ש מחוזי ב"ש, 19 בספטמבר 2024. אבי רוקח
שופטת העליון דחתה את הערעור: "לא מצאתי כי המבקש הצביע על נזק חריג"/אבי רוקח

בית המשפט המחוזי בנצרת קיבל ערעור שהגישה הפרקליטות בעניין והתיר את הפרסום. קעואר ביקש לערער בבית המשפט העליון אולם השופטת דפנה ברק-ארז דחתה את הבקשה. "לא מצאתי כי המבקש הצביע על נזק חריג שעשוי להיגרם לו מפרסום פרטיו, העולה על הנזק הרגיל שצפוי להיגרם לכל נאשם במצב דברים דומה", ציינה בהחלטתה, "בהתאם לעקרונות הנוהגים בדין הישראלי - הפרסום הוא הכלל, ואילו איסור הפרסום הוא החריג. המקרה דנן נופל אפוא לגדרו של הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully