וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשת חינוך מהצפון פרסמה סרטון תמיכה בטבח 7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 19:02

החשודה תועדה רוקדת בתוך מוסד חינוכי בנצרת עם הכיתוב: "ביום הזה 7/10/23" לרקע צלילי השיר "Betty Boop" - והמילים: "another good time". במהלך הלילה, פשטו כוחות משטרה על ביתה והבוקר, בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרה

אשת חינוך מצפון הארץ נעצרה הלילה (שלישי) לאחר שהעלתה אתמול לרשתות החברתיות סרטון תמיכה בטבח 7 באוקטובר. בעקבות הסרטון, פשטו הלילה שוטרי המחוז הצפוני על ביתה של החשודה, תושבת טמרה בת 41, ועצרו אותה לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. הבוקר, הוארך מעצרה של החשודה ביומיים נוספים.

בסרטון שהעלתה, תועדה אשת החינוך רוקדת לצלילי השיר "Betty Boop" של הזמר האמריקני צ'ארלי פות' - ובו המילים: "another good time". על הסרטון, כתבה אשת החינוך "ביום הזה 7/10/23" והיא תועדה רוקדת בתוך מוסד חינוכי בנצרת, לעיני העוברים והשבים.

הבוקר, כאמור, הובאה החשודה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בנצרת - שהחליט להאריכו ביומיים נוספים. במשטרה הבהירו כי בניגוד לטענות שעלו, סעיף העבירה עליו נחקרה הינו התנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור ולא סעיף הסתה. כמו כן, הדגישו שבהודעת משטרת ישראל לא נטען כי החשודה מועסקת כמורה אלא כאשת חינוך במוסד חינוכי בעיר נצרת.

במשטרה הוסיפו: "לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של המחוז הצפוני והפעילות לביטחון השוטף ביום המציין שנה לטבח הנוראי בדרום, הנחה מפקד צפון ניצב מאיר אליהו על מיקוד פעילות כלפי עבירות הסתה, מפגני תמיכה והפגנות הזדהות עם פעולות ארגון הטרור הרצחני חמאס. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד המזדהים עם מעשי טרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".

אשת חינוך העלתה סרטון שתמיכה בטבח 7 באוקטובר ונעצרה, 8 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אשת חינוך העלתה סרטון שתמיכה בטבח 7 באוקטובר ונעצרה, 8 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בפרקליטות המדינה הגיבו לפניית וואלה: חקירת עבירות הסתה, לרבות במקרה האמור, מחייבות אישור מוקדם של הפרקליטות. במקרה זה לא התבקש אישור חקירה, ומשכך מטבע הדברים גם לא ניתן אישור כאמור. הגם שההחלטה בדבר המעצר ודרך המעצר נתונה לשיקול דעתה של משטרת ישראל, הרי שבנסיבות המקרה שפורסמו, לא ברורה החלטת המשטרה לאזוק את החשודה ולכסות את עיניה עם פלנלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully