וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסלים מאות מחבלים, משמידים מנהרות: כך נלחמת אוגדה 98 בדרום לבנון

עודכן לאחרונה: 8.10.2024 / 16:31

אוגדה 98 סיימה את השלב הראשון של פעילותה בדרום לבנון עם חיסול 200 מחבלים והשמדת תשתיות רבות. בתחקיר של יחידת אגוז על האירוע שבו נהרגו לוחמי היחידה נמצא כי פעילי חיזבאללה ירו לכיוון הכוחות מיעד מבוצר, אוגדה 98 חיסלה את המחבלים שירו לעבר כוחות החילוץ

פעילות הקרקעית של כוחות אוגדה 98 בדרום לבנון/דובר צה"ל

אוגדה 98 מסכמת את שלב א' של הפעילות בדרום לבנון ועדכנה את פיקוד הצפון בהרג של כ-200 מחבלים במרחב בו פעלו ביניהם פעילים שהתכוונו לשגר רקטות או הגיעו לתגבר את הכפרים באזור. כמו כן, הושמדו מנהרות, חלקן התקפיות, חלקן היוו שטחי כינוס, נפגעו עשרות מחסני אמל"ח מכל הסוגים, כולל רכבים. עד כה בוצע שימוש במלט ונעשה שימוש ב-100 טון חומר נפץ בשטח אויב להשמיד תשתיות.

מהתחקיר של יחידת אגוז על הקרב בו נהרגו הלוחמים והקצינים בשטח לבנון עולה, כי מחבלי חיזבאללה הפעילו מארב. הכוחות חיסלו את המחבלים בפעולה נחושה שכלל מפקדים רבים שהלכו בראש.

עוד עלה מהתחקיר כי פעילי חיזבאללה ירו מיעד מבוצר לכמה כיוונים שונים. תוך כדי הקרב שהתחיל מירי של לוחמי אגוז, ניסה חיזבאללה לתגבר את המרחב בעוד פעילים חמושים ואוגדה 98 תקפה והרגה אותם.

פעילות הקרקעית של כוחות אוגדה 98 בדרום לבנון. דובר צה"ל
הכוחות חיסלו 200 מחבלים והשמידו מרחבים תת קרקעיים/דובר צה"ל

בצה"ל עוד אומרים כי חיזבאללה מנסה לתגבר את אזור הכפרים בהם פועל צה"ל אך אוגדה 98 בסיוע אווירי הצליחה לסכל, להרוג ולשבש את הכוונות של הארגון השיעי.

בצבא העריכו כי יהיו יותר מחבלים במרחב הכפרים אך בפועל הם זיהו הרבה פחות. בצה"ל מוסיפים שפעילי חיזבאללה הרבה יותר מאומנים ומצוידים ממחבלי חמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פעילות הקרקעית של כוחות אוגדה 98 בדרום לבנון. דובר צה"ל
נעשה שימוש ב-100 טון חומר נפץ בשטח האויב להשמיד תשתיות/דובר צה"ל

כ-100 שיגורים חצו היום מלבנון לחיפה ולקריות בתוך פחות משעה. במטח הכבד נפצעה אישה בת 70 באורח קל מרסיס, ופונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה; נזק רב נגרם לבניין בקריית ים, ובית ספר בעיר ניזוק מהדף הרקטות.

סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, אמר מוקדם יותר היום כי ה"ארגון לא מפחד מהלחץ של ישראל. נתניהו אמר שיחזיר את התושבים לצפון - אבל אנחנו נדאג שפי שניים עוד ינטשו". בתום הנאום, מחבלי חיזבאללה שיגרו שני מטחים לאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully