וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן: "ערוכים להגן על ישראל מהתקפות נוספות של איראן"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 22:22

בטקס הזיכרון ל-7 באוקטובר בשגרירות בוושינגטון, אמר היועץ ג'ייק סאליבן כי האתגר העומד כעת בפני ישראל הוא להפוך את ההישגים הצבאיים לאסטרטגיה שתבטיח את עתידה. "עובדים על נורמליזציה של ישראל עם שכניה, שתכלול מדינה לפלסטינים"

טקס הזיכרון העירוני בשדרות, 7 באוקטובר 2024/עריית שדרות

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן אמר בטקס הזכרון בשגרירות ישראל בוושינגטון הם ערוכים למתקפות נוספות מצד הרפובליקה האסלאמית. "הייתי עם הנשיא ביידן בחדר המצב ביום שלישי שעבר כאשר הוא הורה לצבא האמריקני להגן על ישראל ממתקפת הטילים האיראנית", אמר. "אנחנו ערוכים להתקפות נוספות של איראן ושלוחיה. האתגר כעת בפני ישראל הוא להפוך ניצחונות טקטיים בקרב לאסטרטגיה שמבטיחה את עתיד ישראל. זה לא קל. אבל זה מחויב המציאות".

היועץ לביטחון לאומי של ביידן, ג'ייק סאליבן, נואם לצידו של נשיא ארה"ב הנבחר. 14 בדצמבר 2020. אי-פי, AP
"האתגר כעת בפני ישראל הוא להפוך ניצחונות טקטיים בקרב לאסטרטגיה שמבטיחה את עתיד ישראל". היועץ לביטחון לאומי של ביידן, ג'ייק סאליבן/AP, אי-פי

ההיסטוריה תזכור את ה-7 באוקטובר גם כיום שחור עבור הפלסטינים בגלל מה שחמאס עשה והעובדה שהוא התחבא בתוך אוכלוסיה אזרחית", המשיך סאליבן. "אנחנו עובדים על עתיד בו לישראל יש נורמליזציה עם שכניה, שבו לפלסטינים יש מדינה ושבו ישראל זוכה לביטחון. אני לא עיוור לקושי של הרגע הזה. הטראומה אמיתית. אבל צריך לפעול כדי להשיג עתיד טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully