וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ישראלי אישר: הגיע מידע לפיו יחיא סינוואר חידש את הקשר עם נציגי חמאס בקטאר

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 20:01

מנהיג חמאס העביר מסרים לנציגי הארגון בקטאר. הבכיר הישראלי ציין כי לא ברור מתי בדיוק סינוואר שלח את המסרים אך הדגיש כי לא היה ניכר בהם כי שינה או הגמיש את עמדותיו בנוגע לעסקת החטופים

״הם חיסלו את דף! אינשאללה יחסלו גם את סינוואר״; כך נשמעים תושבי עזה ברקע הדיווחים על חיסול הבכירים/דובר צה"ל

בכיר ישראלי אישר כי הגיע לישראל מידע לפיו מנהיג חמאס יחיא סינוואר חידש בימים האחרונים את הקשר עם נציגי הארגון בקטאר והעביר להם מסרים. הבכיר הישראלי ציין כי לא ברור מתי בדיוק סינוואר שלח את המסרים אך הדגיש כי לא היה ניכר בהם כי שינה או הגמיש את עמדותיו בנוגע לעסקת החטופים.

מנהיג חמאס יחיא סינוואר חידש את הקשר עם קטאר בימים האחרונים, אחרי נתק ממושך - כך דיווח היום (שני) הערוץ הסעודי אל-ערביה דיווח גם כי לאחר נתק ממושך, חידש מנהיג חמאס את הקשר עם המדינה מהמפרץ הפרסי.

יחיא סינוואר. צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock, עיבוד תמונה
חידש בימים האחרונים את הקשר עם נציגי הארגון בקטאר והעביר להם מסרים. יחיא סינוואר/עיבוד תמונה, צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock

בשבועות האחרונים במערכת הביטחון הגדירו את סינוואר כמנותק קשר. לפי גורמים במערכת הביטחון, הוא לא יצר קשר עם הסביבה ולא העביר מסרים החוצה כבר כמה שבועות - גם לא לאחר חיסול נסראללה. בשבועות האחרונים, התפרסמו דיווחים רבים על היעלמותו - אולי כדי לגרום לסינוואר לפרסם הכחשות.

העיתונאי בן כספית דיווח בחודש שעבר כי בישראל בודקים את האפשרות שיחייא סנוואר אינו בין החיים. האפשרות הזו הועלתה באמ"ן, ע"י כמה מהמומחים העוסקים בזירה הפלסטינית, אם כי אין לה תימוכין או הוכחות בשטח. בשב"כ, כך עלה מהדיווח, דוחים את האפשרות וסבורים שסינוואר בחיים.

שבוע לפני כן, נשלחה איגרת הממוענת בשמו של סינוואר למנהיג החות'ים בתימן, עבד אל-מאלכ אל-חות'י, שבה שיבח אותו על המתקפה על ישראל וטען שמצבו של ארגון הטרור בעזה איתן.

"ההתנגדות נמצאת במצב טוב. נשבור את כוח הרצון הפוליטי של האויב כמו ששברנו את כוח הרצון הצבאי שלו", כתב סינוואר, המסתתר מכוחות צה"ל ברצועה. "הכנו את עצמנו למלחמת התשה ארוכה שתשבור את כוח הרצון הפוליטי של האויב, כמו שמתקפת 'מבול אל-אקצא (מתקפת 7 באוקטובר) שברה את כוח הרצון הצבאי שלו", כתב סינוואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully